Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας athens transport, η οποία ασχολείται κυρίως με τα μέσα μεταφοράς, ξεκίνησαν συζητήσεις για 3+1 επεκτάσεις της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ), δύο επεκτάσεις της γραμμής 2 και οι γραμμές 5, 6 και 7 του
Μετρό που βασίζονται στο Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό που
εκπονήθηκε προ δεκαετίας.
Στις συζητήσεις έγινε αναφορά και σε μία τέταρτη υπόγεια επέκταση, προς Δραπετσώνα και Κερατσίνι, η οποία όμως θεωρείται «αμφίβολης εφικτότητας και σκοπιμότητας». Στο ίδιο τμήμα εξάλλου προγραμματίζεται (ή προγραμματιζόταν επί των ημερών της προηγούμενης κυβέρνησης) η μερικώς υπογειοποιημένη επέκταση του Τραμ αλλά και μία (πολύ) μελλοντική νέα γραμμή Μετρό.
Στις συζητήσεις έγινε αναφορά και σε μία τέταρτη υπόγεια επέκταση, προς Δραπετσώνα και Κερατσίνι, η οποία όμως θεωρείται «αμφίβολης εφικτότητας και σκοπιμότητας». Στο ίδιο τμήμα εξάλλου προγραμματίζεται (ή προγραμματιζόταν επί των ημερών της προηγούμενης κυβέρνησης) η μερικώς υπογειοποιημένη επέκταση του Τραμ αλλά και μία (πολύ) μελλοντική νέα γραμμή Μετρό.
Γνωρίζουν οι δημοτικοί συμβουλοι Κερατσίνι; Μήπως είναι ευκαιρία η δημοτική αρχή και οι παρατάξεις να κινητοποιηθούν με επαφές και συναντήσεις, με την Αττικό μετρό, την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, με δημοσιογράφους, με όποιον μπορεί να επηρεάσει, για να συμπεριληφθεί και η περιοχή στον νέο σχεδιασμό;
Το σημείο του δημοσιεύματος που αναφέρεται στο Κερατσίνι Πέραμα!
Στο σχεδιασμό και οι γραμμές 6 και 7
Ο διευθύνων σύμβουλος το πήγε ένα βήμα παραπέρα, εντάσσοντας στο σχεδιασμό της Αττικό Μετρό και τη γραμμή 6 (και πάλι «καρμπόν» από το σχέδιο Σουφλιά) η οποία θα ξεκινά από τα Μελίσσια, θα διέρχεται μέσω της λεωφόρου Πεντέλης από τα Βριλήσσια και το Χαλάνδρι (η μόνη γραμμή Μετρό που αναμένεται να διέρχεται από το κέντρο του Χαλανδρίου), θα τέμνεται με τη γραμμή 4 στο Φάρο Ψυχικού, θα συνεχίζει προς το κέντρο διερχόμενη από Γκύζη και πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια θα κινείται δυτικά δια μέσω Π. Ράλλη προς Ι. Ρέντη, Νίκαια, Κερατσίνι και τελικώς Πέραμα.
ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ