Εν έτη 2019, το να ζητάς τον εκσυγχρονισμό του δήμου μας, είναι το αυτονόητο.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί πρέπει ένας συνδημότης μας, για να εκδώσει ένα πιστοποιητικό, να πρέπει να απευθυνθεί στις υπηρεσίες του Δήμου, θυσιάζοντας ώρες άδειας από την εργασία του, ενώ θα μπορούσε να το εκδώσει απευθείας από κάποιο ΑΤΜ πιστοποιητικών, ή απευθείας από κάποια online πλατφόρμα.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί για να απευθυνθείς σε μία υπηρεσία για την επίλυση ενός προβλήματος σήμανσης, οδοποιίας, απομάκρυνσης παροπλισμένων οχημάτων κ.α., θα πρέπει να καλέσεις το τηλεφωνικό κέντρο του δήμου, να συνδεθείς με κάποιον, να σε παραπέμψει κάπου αλλού και στο τέλος να μην είσαι σίγουρος αν έχει καταγραφεί το αίτημα σου. Λύσεις υπάρχουν και δε κοστίζουν.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί πρέπει ένας συνδημότης μας, για να εκδώσει ένα πιστοποιητικό, να πρέπει να απευθυνθεί στις υπηρεσίες του Δήμου, θυσιάζοντας ώρες άδειας από την εργασία του, ενώ θα μπορούσε να το εκδώσει απευθείας από κάποιο ΑΤΜ πιστοποιητικών, ή απευθείας από κάποια online πλατφόρμα.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί για να απευθυνθείς σε μία υπηρεσία για την επίλυση ενός προβλήματος σήμανσης, οδοποιίας, απομάκρυνσης παροπλισμένων οχημάτων κ.α., θα πρέπει να καλέσεις το τηλεφωνικό κέντρο του δήμου, να συνδεθείς με κάποιον, να σε παραπέμψει κάπου αλλού και στο τέλος να μην είσαι σίγουρος αν έχει καταγραφεί το αίτημα σου. Λύσεις υπάρχουν και δε κοστίζουν.
Πόσο δύσκολο και δαπανηρό
είναι να στήσεις ένα bot, το οποίο θα μεταφέρει με ηλεκτρονικό
πρωτόκολλο τα αιτήματα των πολιτών; Οι εργαζόμενοι του δήμου με τα σωστά
εργαλεία μπορούν να προσφέρουν ποιοτικότερες υπηρεσίες, και αυτή είναι
αποκλειστική ευθύνη της δημοτικής αρχής.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί ο Δήμος μας δε μπορεί να προσφέρει στα νέα παιδιά του τόπου μας, που δίνουν Πανελλήνιες, εργαλεία ορθής επιλογής σχολής και ακαδημαϊκής διαδρομής.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί ο Δήμος μας δε μπορεί να προσφέρει στα νέα παιδιά του τόπου μας, που δίνουν Πανελλήνιες, εργαλεία ορθής επιλογής σχολής και ακαδημαϊκής διαδρομής.
Θα πρέπει ο Δήμος να δώσει τη δυνατότητα ημερίδων, ή
εκδηλώσεων τύπου TEDx, με δωρεάν προσέλευση,
-για τους μεν 17+ ετών, που δίνουν πανελλήνιες, προκειμένου να τους εξηγήσει κάποιος, τι είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα, που οδηγούν τα σκληρά πτυχία, και τι σημαίνει επιλέγω μια σχολή με βαρύγδουπο τίτλο, η οποία δεν οδηγεί πουθενά.
- Για τους δε, Φοιτητές της πόλης μας, το να υπάρχουν σεμινάρια, ημερίδες για να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους είναι απαραίτητο. Όμως το πιο απαραίτητο είναι να τους δείξει κάποιος, πως συμπληρώνουν ένα βιογραφικό, πως γράφουν μια συνοδευτική επιστολή. Πως απευθύνονται για να βρουν δουλειά, και να μην έχουμε φαινόμενα τύπου, έχω στείλει 1000 βιογραφικά, και δε με προσλαμβάνει κανείς.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί εν έτη 2019, δεν υπάρχουν δομές υποστήριξης στους μαθητές, που δεν έχουν πρόσβαση σε βασικές συνθήκες μελέτης και προόδου. Πρόσβαση σε χώρους με φωτισμό, θέρμανση/ψύξη και διαδίκτυο, πρόσβαση σε πυρήνες αλληλεπίδρασης και ομαδικής μελέτης.
-για τους μεν 17+ ετών, που δίνουν πανελλήνιες, προκειμένου να τους εξηγήσει κάποιος, τι είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα, που οδηγούν τα σκληρά πτυχία, και τι σημαίνει επιλέγω μια σχολή με βαρύγδουπο τίτλο, η οποία δεν οδηγεί πουθενά.
- Για τους δε, Φοιτητές της πόλης μας, το να υπάρχουν σεμινάρια, ημερίδες για να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους είναι απαραίτητο. Όμως το πιο απαραίτητο είναι να τους δείξει κάποιος, πως συμπληρώνουν ένα βιογραφικό, πως γράφουν μια συνοδευτική επιστολή. Πως απευθύνονται για να βρουν δουλειά, και να μην έχουμε φαινόμενα τύπου, έχω στείλει 1000 βιογραφικά, και δε με προσλαμβάνει κανείς.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί εν έτη 2019, δεν υπάρχουν δομές υποστήριξης στους μαθητές, που δεν έχουν πρόσβαση σε βασικές συνθήκες μελέτης και προόδου. Πρόσβαση σε χώρους με φωτισμό, θέρμανση/ψύξη και διαδίκτυο, πρόσβαση σε πυρήνες αλληλεπίδρασης και ομαδικής μελέτης.
Γιατί να έχεις
απαρχαιωμένες αντιλήψεις για τις δημοτικές βιβλιοθήκες; Γιατί να μην
αναβαθμιστούν σε πρότυπους χώρους μελέτης μαθητών που στερούνται βασικών
αγαθών.
Έχω χρέος ως ενεργός πολίτης, ως νέος άνθρωπος, ως νέος γονιός, να προσπαθήσω για την επίλυση των προβλημάτων των συνδημοτών μου, και κατά αυτό τον τρόπο πράττω. Μπορεί να υπάρχει ένας δύσβατος δρόμος αλλά είναι μονόδρομος, και έχω αποφασίσει να τον διαβώ χέρι χέρι με τις δημοκρατικές δυνάμεις της κοινωνίας μας.
Έχω χρέος ως ενεργός πολίτης, ως νέος άνθρωπος, ως νέος γονιός, να προσπαθήσω για την επίλυση των προβλημάτων των συνδημοτών μου, και κατά αυτό τον τρόπο πράττω. Μπορεί να υπάρχει ένας δύσβατος δρόμος αλλά είναι μονόδρομος, και έχω αποφασίσει να τον διαβώ χέρι χέρι με τις δημοκρατικές δυνάμεις της κοινωνίας μας.
*Ο Δημήτρης Γκιώνης είναι Μηχανικός Φυσικών Πόρων και Περ/ντος Msc, MBA, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για τον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας με τον συνδυασμό "Αλλάζουμε" και υποψήφιο Δήμαρχο τον Παντελή Καμά.
Δραπετσίνι: Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Κοινωνική". Το αναδημοσιεύσαμε με μεγάλη χαρά, γιατί προέρχεται από έναν νέο άνθρωπο που θέλει να προσφέρει στον τόπο του και γιατί περιέχει απλές, έξυπνες, χρήσιμες προτάσεις που μπορούν εύκολα να υλοποιηθούν από την επόμενη δημοτική αρχή και ...να διευκολύνουν τη ζωή μας.