Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Ζαχ.Ζούπης: Το αποτέλεσμα των Δημοτικών Εκλογών ήταν απογοητευτικό

Το αποτέλεσμα των Δημοτικών Εκλογών στον Δήμο Κερατσινίου- Δραπετσώνας ήταν απογοητευτικό
 
Σχόλιο Ζαχαρία Ζούπη, Δημοτικού Συμβούλου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, επικεφαλής Δημοτικής Κίνησης « ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΩΡΑ»

 
Το αποτέλεσμα στον Δήμο Κερατσινίου- Δραπετσώνας ήταν απογοητευτικό από πολλές απόψεις και πιστεύω ακράδαντα ότι η επόμενη τετραετία θα είναι δύσκολη για τον Δήμο. Θα είναι τετραετία στασιμότητας και τέλματος. Εύχομαι το αντίθετο, αλλά δεν μπορώ να υποκρίνομαι τον αισιόδοξο.

Μετά την επιλογή μου να αποσυρθώ από υποψήφιος Δήμαρχος - επιλογή που εξήγησα πλήρως τότε- σιώπησα,  η όποια δήλωσή μου αφορούσε σε κριτική στον νυν Δήμαρχο που κατά την άποψή μου θα έπρεπε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για να αλλάξει, αφιερώθηκα στις δημοσκοπήσεις.

Την ίδια στάση θα τηρήσω και ενόψει δευτέρου γύρου. Άλλωστε αλίμονο αν πίστευα ότι οι πολίτες περιμένουν κάποιους για να καθορίσουν την επιλογή τους.

Ας μην βιάζονται επομένως κάποιοι να φτιάχνουν σενάρια για μένα. Γιατί εγώ θα σιωπήσω, Ας ασχοληθούν με τα αίτια της εκλογικής τους επίδοσης και ας είναι προσεκτικοί. Εγώ λοιπόν θα σιωπήσω. Οι ίδιοι όμως ίσως να μην σιωπήσουν και τότε μπορεί να φανεί πως ψάχνουν για άλλοθι για τις δηλώσεις τους