Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΑΓΝΟΙΑ ή ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ;

του Γ. Τσιρίδη

Στην υπόθεση του νέου Γ.Π.Σ. (γενικό πολεοδομικό σχέδιο) ο ΔΗΜΟΣ φέρθηκε στην ΑΝΑΠΛΑΣΗ με τον γνωστό τρόπο! ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ και ΑΓΝΟΙΑ. Μια γνωστή ιστορία, επανάληψη της απαράδεκτης χάραξης της γραμμής του Τραμ! 
Για το νέο ΓΠΣ έγραψα προχτές το άρθρο "Όποιος μεγάλωσε σε ξένα χέρια" τονίζοντας ότι το Κερατσίνι δεν υπερασπίστηκε όπως έπρεπε την υπόθεση της Ανάπλασης καθώς σε γενικές γραμμές συμφώνησε με τον ΟΡΣΑ σε όλα (κυρίως σε συντελεστές δόμησης 2,6 για την πόλη) και απλά διατύπωσε τη δική του άποψη για 0.4 συντελεστή στην περιοχή ανάπλασης αντί για 0.6 που πρότεινε ο ΟΡΣΑ. Δεν πάλεψε γι αυτό, δεν έκανε κινητοποίηση, δεν έκραξε τον ΟΡΣΑ και διέλυσε την επιτροπή ανάπλασης, τον μόνο πυρήνα που θα μπορούσε (και σίγουρα θα το έκανε) να αντιδράσει. 
Να σημειώσω πως η αδιαφορία του δήμου για την υπόθεση της ανάπλασης φάνηκε ολοκάθαρα και από την εξαγγελία του για ελαφρύ μετρό με την οποία φάνηκε ότι ο δήμος συμφώνησε με την ΜΕΤΡΟ ΑΕ στην χάραξη για το τραμ της παλιάς γραμμής που υπήρχε πριν το '70 παραβλέποντας την εγκεκριμένη από το δημοτικό συμβούλιο χάραξη που προβλέπεται στη μελέτη Κλουτσινιώτη και η οποία χάραξη βλέπει το τραμ να ξεκινάει από τον Πειραιά, να περνάει από τον ΟΛΠ,
κατόπιιν από τη Δραπετσώνα (Λαμπράκη, Εθνικής Αντιστάσεως, 25ης Μαρτίου) να περνάει μέσα από την περιοχή ανάπλασης (το πιο βασικό για την περιοχή να έχει μέσο σταθερής τροχιάς) και να συνεχίζει στο Κερατσίνι (Ταμπούρια, Δημοκρατίας) μέχρι Σχιστό και μετά Πέραμα. Η συνειδητή ή ασυνείδητη (πολύ πιθανό) αγνόηση αυτής της χάραξης ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ! 
Όλες οι παρατάξεις πρέπει να πάρουν θέση. 
Να μην εφαρμοστεί ο Συντελεστής δόμησης 0.6 στην περιοχή ανάπλασης, να αλλάξει η απόφαση της ΕΕ του ΟΡΣΑ όσο χρόνο κι αν πάρει αυτή η υπόθεση.

Να αλλάξει η χάραξη της γραμμής του τραμ και να συμπεριλάβει την Ανάπλαση και τη Δραπετσώνα συνδέοντας Πειραιά-Δραπετσώνα-Κερατσίνι-Πέραμα

Όταν λέμε όλες οι παρατάξεις εννοούμε και την παράταξη του δημάρχου. Ποτέ δεν είναι αργά για να αναγνωριστεί ένα λάθος (για το τραμ) και ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσει ένας ανένδοτος αγώνας για ανατροπή του 0.6 στην ανάπλαση.πηγή