Χριστίνα Παπασταθοπούλου efsyn
Τα σχέδια των Κινέζων για τη δημιουργία 4ης προβλήτας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά (Κερατσίνι, περιοχή «Σκλαβενίτη»), παρά την απόρριψή τους από την αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας (ΕΣΑΛ), επανέρχονται.
Οι πληροφορίες λένε ότι η διοίκηση της Cosco το τελευταίο χρονικό διάστημα βρίσκεται σε συνεχείς επαφές και συναντήσεις με στόχο να καμφθούν οι αντιρρήσεις των πλευρών που είναι αντίθετες στο έργο, να αποσπάσουν τη συναίνεσή τους και να το επαναφέρουν προς συζήτηση στην ΕΣΑΛ.
Τις τελευταίες ημέρες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ-Cosco, Γιου Ζενγκ Γκανγκ, συνάντησε τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, στον οποίο επισήμανε την άριστη σχέση που έχει αναπτύξει ο κινεζικός όμιλος με την Ελλάδα και ιδιαίτερα με την εθνική οικονομία της χώρας.
Τόνισε επίσης ότι στόχος του κινεζικού ομίλου είναι να συνεχίσει να επενδύει δυναμικά στη χώρα, ώστε σύντομα, εντός των επομένων 4-5 ετών, το λιμάνι του Πειραιά να έχει εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορευματικά κέντρα της Ευρώπης.
Η θέση του υπουργού Ναυτιλίας για το ζήτημα είναι γνωστή και την έχει εκφράσει κατά καιρούς: συμφωνεί με την υλοποίηση του έργου, ωστόσο ζητά συναίνεση και υποστηρίζει ότι οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να αντιληφθούν μέσα από διάλογο τα οφέλη από αυτή την επένδυση.
Χθες ο Κινέζος πρόεδρος συναντήθηκε με τον δήμαρχο Κερατσινίου- Δραπετσώνας, Χρήστο Βρεττάκο, στον οποίο εξέθεσε τα επιχειρηματικά σχέδια της εταιρείας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού του Πειραιά. Από την πλευρά του ο Χρήστος Βρεττάκος εξέφρασε την απόφαση της πόλης να μην αποδεχτεί έργα και παρεμβάσεις που θα υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των δημοτών.
Συνεννόηση