Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022

ΣτΕ: Νόμιμο το νέο master plan ΟΛΠ – Cosco


Υπό την προϋπόθεση να εκπονηθεί κυκλοφοριακή μελέτη - Τι προβλέπει το σχέδιο και τι επισημαίνουν οι σύμβουλοι Επικρατείας

Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε νόμιμο, κατά πλειοψηφία, το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για το νέο master plan του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) για το λιμάνι του Πειραιά, υπό την προϋπόθεση ότι προηγούμενα θα εκπονηθεί ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη της περιοχής.
Αναλυτικότερα, στο ΣτΕ είχε κατατεθεί για νομοπαρασκευαστική επεξεργασία, σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την «έγκριση αναπτυξιακού προγράμματος και μελέτης διαχείρισης (Master Plan) λιμένα Πειραιά».
Με το σχέδιο ΠΔ επιχειρείται «η έγκριση του Αναπτυξιακού Προγράμματος και της Μελέτης Διαχείρισης (Master Plan) του λιμένα Πειραιά, αφενός:
-Από την άποψη της χωρικής οργάνωσης (κεφάλαιο Α΄), με τον καθορισμό των μέγιστων επιτρεπόμενων ορίων της ζώνης λιμένα, των χρήσεων γης και όρων και περιορισμών δόμησης στη χερσαία ζώνη του λιμένα, των επιτρεπόμενων προσχώσεων και των γενικών χαρακτηριστικών των προγραμματιζόμενων έργων, καθώς και της κυκλοφοριακής οργάνωσης του λιμένα, και αφετέρου
-Από την περιβαλλοντική άποψη (κεφάλαιο Β΄), με τον καθορισμό όρων, κατευθύνσεων και μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος και συστήματος περιβαλλοντικής παρακολούθησης, καθώς και με τον καθορισμό όρων για την προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς».

Το Ε΄ Τμήμα του ΣτΕ

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022

Νέα "μάχη" για τα δημοτικά τέλη στο δημοτικό συμβούλιο!

Τη Δευτέρα 31/10/2022 στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου το δεύτερο θέμα στην ημερήσια διάταξη είναι τα δημοτικά τέλη που θα πληρώσουν οι δημότες Κερατσινίου και Δραπετσώνας το επόμενο έτους, 2023! 
Η πρόταση της δημοτικής αρχής είναι να παραμείνουν τα δημοτικά τέλη στο ίδιο επίπεδο με το 2022! 
Βέβαια, η χρονιά που έρχεται είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για όλα τα νοικοκυριά. Το ηλεκτρικό ρεύμα και η θέρμανση είναι στα ύψη και η ακρίβεια των προιόντων για τις καθημερινές ανάγκες έχουν γονατίσει όλες τις οικογένειες! Μήπως οι αρμόδιοι του δήμου πρέπει  να ξαναδούν το θέμα; 

Πάντως η δημοτική κίνηση "αλλάζουμε" με τον Παντ. Καμά με ανακοίνωση της ζητάει  γενναία μείωση των δημοτικών τελών!

Η ανακοίνωση του Παντ. Καμά! 
<Οι πολίτες πληρώνουν την σπατάλη του κυρίου Βρεττάκου
Συζητείται τη Δευτέρα 31/10/2022, στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κερατσινίου το ύψος των Δημοτικών Τελών για το έτος 2023.
Η πρόταση της Δημοτικής Αρχής είναι να παραμείνουν στο ύψος των περσινών, ιδίως σε ό,τι αφορά το Ειδικό Ανταποδοτικό Τέλος των Νοικοκυριών της πόλης μας. Δηλαδή να καταβάλλει ο πολίτης 1,45 Ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο.
Αυτή η πρόταση γίνεται την ώρα που οι λογαριασμοί έχουν πάρει φωτιά. Την ώρα που οι λογαριασμοί των Νοικοκυριών επιβαρύνονται σοβαρά από τις ανατιμήσεις στην τιμή του Ηλεκτρικού ρεύματος, ο Δήμος μας, αναδεικνύεται σε έναν αρνητικό πρωταγωνιστή φορομπηχτικής πολιτικής. Φορομπηχτικής πολιτικής που έρχεται να καλύψει, όχι αναγκαίες δαπάνες της πόλης, αλλά την σπάταλη πολιτική της Δημοτικής Αρχής.

Σας παραθέτουμε μία σειρά Δήμων και τα Δημοτικά Τέλη που είχαν το έτος 2022 :Μοσχάτο – Ταύρος 1,02
Αγία Παρασκευή 1,12
Χαλάνδρι 1,12
Αιγάλεω 1,12
Βριλήσσια 1,12
Κηφισιά 1,12 (αν και η κοινότητα Κηφισιάς έχει τιμή 1,12, η κοινότητα Εκάλης έχει 1,70)
Αγία Βαρβάρα 1,19
Πετρούπολη 1,19
Αγία Βαρβάρα 1,19
Καλλιθέα 1,23
Ίλιον 1,25
Ηλιούπολη 1,28
Μαρούσι 1,28

Ο πολίτης Βριλησσίων ή της Κηφισιάς πληρώνει Δημοτικά Τέλη, μικρότερα κατά πολύ από τον πολίτη του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας.
Θα επαναλάβουμε για πολλοστή φορά. Ας περιορίσουμε τις Δωρεάν Συναυλίες, και ας μειώσουμε τα Δημοτικά Τέλη.>

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2022

"ΖΗΤΑΜΕ ΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ"


Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών κ. Στέλιο Πέτσα απέστειλε ο Δήμαρχος Χ.Βρεττάκος αναφορικά με τη χρηματοδότηση του προγράμματος Α. Τρίτσης και την άδικη διάκριση που υφίσταται ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας.
Ειδικότερα, παρά την έγκαιρη κατάθεση προτάσεων με πλήρεις φακέλους, μόλις το 40% των έργων έχουν εγκριθεί, με αποτέλεσμα κρίσιμα για την πόλη μας έργα να μένουν ανολοκλήρωτα.
Το θέμα έφερε στη βουλή ο  ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.  Με κατάθεση Αναφοράς ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, απευθύνεται προς τον Υπουργό Εσωτερικών, ζητώντας απαντήσεις για την άδικη μεταχείριση του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας από το Υπουργείο Εσωτερικών, σε σχέση με άλλους δήμους, αναφορικά με τη χρηματοδότηση του προγράμματος Α. Τρίτσης, με αφορμή την από 25/10 επιστολή του Δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών.

Οι προτάσεις που έχει υποβάλλει για όλους τους τίτλους του προγράμματος ο δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας:
  • Δημιουργία Παιδικού Σταθμού και Πολυχώρου Πολιτισμού στο εργοστάσιο Καχραμάνογλου ( 5.300,000 €)
  • Διαδραστικοί πίνακες για όλα τα τμήματα των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (620.000 €)
  • Υγρομόνωση σχολικών κτιρίων (550.000 €)
  • Προσεισμικός Έλεγχος σχολικών κτιρίων (χωρίς χρηματικό πλαφόν)
  • Ψηφιακή Σύγκλιση (1.500.000 €)
  • Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα (3.700.000 €)
  • Γωνίες Ανακύκλωσης (2.700.000€)
  • Μελέτη για ΣΙΛΟ και Σφαγεία (1.293.000€)
  • Βρεφονηπιακός Σταθμός στην οδό Σηστού (2.320.000€)
  • Στάδιο για την Ρυθμική και την Ενόργανη Γυμναστική στο κτίριο της ΝΑΦΘΑ (8.500.000€)
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:
ΘΕΜΑ: «Χρηματοδότηση του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας από το πρόγραμμα Α. Τρίτσης»

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

The Green Σχιστό:Τι περιλαμβάνει το σχέδιο!

Πριν λίγες ημέρες, η πρόταση που ακόμη παραμένει προκαταρκτική, παρουσιάστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας από κλιμάκιο της Εκκλησίας με επικεφαλής τον γενικό γραμματέα της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών (ΕΚΥΟ), π. Νικόδημο Φαρμάκη.
Η Εκκλησία της Ελλάδος μέσω της ανώνυμης εταιρείας «ΣΧΙΣΤΟ Α.Ε.», την οποία έχει ήδη συστήσει, επιδιώκει την ολιστική αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιδιόκτητης έκτασης, περίπου 3.000 στρεμμάτων, που βρίσκεται σε κομβική θέση καθώς συνορεύει νοτιοανατολικά με τον Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και βόρεια με την περιοχή του Σκαραμαγκά. Στη νέα προτεινόμενη χωροθέτηση, το Περιβαλλοντικό Πάρκο Αναψυχής θα έχει διπλάσια έκταση σε σχέση με την υπάρχουσα.
Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από ιδίους πόρους της Εκκλησίας της Ελλάδος και η διάρκεια υλοποίησής του μέχρι και την ολοκλήρωσή του και την έναρξη της λειτουργίας του είναι περίπου τέσσερα χρόνια. Το ΤΑΙΠΕΔ θα συνεργαστεί με τον Δικαιούχο του έργου για την ωρίμανση και τη διενέργεια των διαγωνιστικών διαδικασιών και την παρακολούθηση της εκτέλεσης των συμβάσεων.
Στην έκταση 3.000 στρεμμάτων προτείνεται να δημιουργηθεί σύγχρονο κέντρο logistics με καθετοποιημένο ρομποτικό σύστημα διεθνών προδιαγραφών,

Παρουσιάστηκε η πρώτη φάση της μελέτης για την ανάπλαση των Λιπασμάτων


Γ. Λάλιος, Καθημερινή

Πειραιάς: Πόλος πρασίνου δίπλα στο λιμάνι
Σε μεγάλο βαθμό αποκλεισμένη από την πρόσβαση στη θάλασσα, λόγω των λιμενικών εγκαταστάσεων και με σοβαρή έλλειψη χώρων πρασίνου, η ευρύτερη περιοχή του Πειραιά έχει λίγες διεξόδους για τους κατοίκους της. 
Η μετατροπή της περιοχής των Λιπασμάτων της Δραπετσώνας σε ελεύθερο κοινόχρηστο χώρο εξελίχθηκε σε αίτημα της περιοχής από τότε που έκλεισαν οι εγκαταστάσεις, παραμένει όμως σε εκκρεμότητα. 
Ο δήμος, ωστόσο, με τη βοήθεια του ΕΜΠ δρομολογούν τις απαραίτητες μελέτες, οι οποίες σε πρώτη φάση αποδεικνύουν επιστημονικά αυτό που είναι ήδη γνωστό σε όσους κατοικούν εκεί: πόσο μεγάλη ανάγκη υπάρχει για πράσινο και ελεύθερους χώρους στα πυκνοκτισμένα προάστια του Πειραιά.

Πριν από λίγες ημέρες παρουσιάστηκε στο δημοτικό συμβούλιο Κερατσινίου – Δραπετσώνας η πρώτη φάση της μελέτης για την ανάπλαση των Λιπασμάτων. Πρόκειται για το αποτέλεσμα συνεργασίας ανάμεσα στον δήμο και στα εργαστήρια του Τομέα Πολεοδομίας και Χωροταξίας του ΕΜΠ. 
Στόχος είναι να ολοκληρωθεί σύντομα το σχέδιο για τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου με μεγάλους κοινόχρηστους χώρους και ανταποδοτικές χρήσεις και να θεσπιστεί μέσω ειδικού πολεοδομικού σχεδίου. «Η ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά δεν μπορεί παρά να περνάει μέσα από τη βιώσιμη ανάπτυξη των παραλιμένιων δήμων», λέει στην «Κ» ο επιστημονικός υπεύθυνος της μελέτης, Νίκος Μπελαβίλας. 

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Ο ΛΕΞ που γεμίζει τα γήπεδα με νέους...


Δεν τον παίζουν τα κανάλια, δεν τον θέλουν οι εταιρίες: Ας γνωρίσουμε τον ΛΕΞ που γεμίζει τα γήπεδα με νέους

Στους ρυθμούς του ΛΕΞ βρίσκονται σήμερα οι περισσότεροι νέοι, ο οποίος με τους ρεαλιστικούς του στίχους έχει καταφέρει να γίνει «φαινόμενο».
«Μεταξύ μας δεν νικιέται η αλήθεια…», λέει σε μια ρίμα του ο ράπερ ΛΕΞ και η αλήθεια είναι πως εκείνος αποτελεί πιθανόν μια μουσική διέξοδο για τους νέους, καθώς χωρίς καμία απολύτως διαφήμιση συγκέντρωσε συνολικά πάνω από 50.000 θεατές σε δύο συναυλίες του, μια στη Νέα Σμύρνη το περασμένο καλοκαίρι και μια στη Θεσσαλονίκη το προχθεσινό (21/10) βράδυ.

Αν ρωτήσεις ποιος είναι ο ΛΕΞ, οι περισσότεροι – ενδεχομένως – να σου απαντήσουν με μια άλλη ρίμα του: «Eίμαι παιδί αυτής της γης δεν θέλω βία, δεν βλέπω χρώματα, έχω αχρωματοψία…». Άλλωστε, για τον ΛΕΞ, το μόνο που μετράει είναι «το μυαλό του», όπως λέει σ’ ένα τραγούδι. Η αναγνώριση της – λεγόμενης – underground hip hop σκηνής και του κοινού, κόντρα στο σύστημα των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των δισκογραφικών εταιρειών, αποτελεί το επιστέγμασμα της πολύχρονης καλλιτεχνικής πορείας του.

«Δεν είμαι beatnik ποιητής, είμαι ράπερ»

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

Παντ. Καμάς: «Ας κάνουμε μία συναυλία λιγότερη για να μειώσουμε τα δημοτικά τέλη»


Με ανάρτηση-παρέμβαση του στα social media, ο δημοτικός σύμβουλος και υποψήφιος Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Παντελής Καμάς, ζητά από τη Δημοτική Αρχή του Χρήστου Βρεττάκου, να μειώσει τα Δημοτικά Τέλη.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «Ας κάνουμε μία Συναυλία λιγότερη για να μειώσουμε τα Δημοτικά Τέλη», ενώ εν συνεχεία τονίζει πως το Κερατσίνι έχει ακριβότερα δημοτικά τέλη από Εκάλη και Κηφισιά.

Η ανάρτηση του Παντελή Καμά:
Τα νοικοκυριά και οι Επιχειρήσεις πληρώνουν ένα πολύ μεγάλο Κόστος, από τις ανατιμήσεις του ρεύματος. Την κατάσταση επιβαρύνουν φόροι και τέλη, που επιβαρύνουν τους λογαριασμούς. Δεν είναι δυνατόν στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα, να έχουμε υψηλότερα Δημοτικά Τέλη από την Κηφισιά και την Εκάλη.
Δεν πειράζει , ας κάνουμε μία Συναυλία λιγότερη για να μειώσουμε τα Δημοτικά Τέλη.

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

«Σε 10 λεπτά»

Η ταινία μικρού μήκους «Σε 10 λεπτά» του Κριστιάν Νίρκα, που δημιουργήθηκε με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Αλτσχάιμερ.

 

Παιδική παράσταση για τη συγκρότηση Συλλόγου Γονέων


Κάλεσμα στους γονείς να συμμετέχουν μαζικά και να στηρίξουν την πρωτοβουλία της για συγκρότηση Συλλόγου Γονέων παιδιών σε βρεφικούς- παιδικούς σταθμούς στο Δήμο Κερατσινίου - Δραπετσώνας απευθύνει η Επιτροπή Αγώνα Γονέων παιδιών σε βρεφικούς - παιδικούς σταθμούς, ώστε να στηριχθεί ο αγώνας που έχει ξεκινήσει εδώ κι ενάμιση μήνα, με κύριο στόχο να μην μείνει κανένα παιδί εκτός παιδικού σταθμού.

Οπως σημειώνει στην ανακοίνωση - κάλεσμα η Επιτροπή, «μέσα από ένα Σύλλογο όλων μας, θα μπορούμε από καλύτερη θέση να αγωνιζόμαστε για όσα έχουν ανάγκη τα παιδιά και οι οικογένειές μας. Ο Σύλλογος μας θα μπορεί να αποτελέσει το στήριγμα για όλους μας για όποιο πρόβλημα προκύπτει, στον παιδικό σταθμό ή συνολικότερα. Μέσα από το Σύλλογο μας θα μπορούμε και να διοργανώνουμε πολύμορφες ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τα παιδιά μας. Μόνο δυνατότεροι θα βγούμε από έναν μαζικό, δυναμικό Σύλλογο Γονέων».

Σε αυτό το πλαίσιο καλεί γονείς και τα παιδιά τους, στην παιδική παράσταση: «Τα τρία γουρουνάκια» από το Θέατρο Κούκλας της Ιρίνα Μπόικο White Puppet, αύριο Σάββατο 22/10, στις 18:30, στην αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου «Αντώνης Σαμαράκης».

Σκοπός της παράστασης είναι όχι μόνο η γνωριμία των γονέων αλλά και η συγκέντρωση χρημάτων που θα διατεθούν για τα έξοδα της συγκρότησης του Συλλόγου Γονέων παιδιών σε βρεφικούς- παιδικούς σταθμούς.
Η Επιτροπή επισημαίνει πως ο αγώνας που έχει ξεκινήσει, είχε ως αποτέλεσμα να αναγκάσει τη δημοτική αρχή για:
Δημιουργία δυο νέων βρεφικών τμημάτων στην Κρώσφηλδ και ενός ακόμα στη Δραπετσώνα, εφόσον απαιτηθεί από τον αριθμό των βρεφών που βρίσκονται στη λίστα αναμονής.
Διεύρυνση τμημάτων στους υπάρχοντες βρεφικούς όπου ήταν εφικτό, σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται (δηλαδή κατά 10%) και κάλυψη των κενών θέσεων που προέκυψαν μετά το πρώτο κύμα εγγραφών.
Να μην απορριφθεί κανένα βρέφος επειδή έχει άνεργο γονιό.

Η Επιτροπή σημειώνει πως «αυτή η προσπάθεια που ξεκινήσαμε έφερε αποτέλεσμα, ωστόσο τίποτα δεν έχει τελειώσει. Μέχρι να μπουν ΌΛΑ τα βρέφη που ακόμα περιμένουν θέση στους σταθμούς του Δήμου.
Αυτή η προσπάθεια μας έδειξε ότι μπορούμε να διεκδικούμε και να απαιτούμε όσα έχουμε ανάγκη, για τα παιδιά μας και εμάς, για το δικαίωμά μας να δουλέψουμε μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που ζούμε αυτήν την περίοδο. Όσο γίνεται πιο μαζικά και χωρίς συμβιβασμό»

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

Η ανάπλαση της Ακτής Θεμιστοκλέους στο Ταμείο Ανάκαμψης


Η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Ακτής Θεμιστοκλέους στην Πειραϊκή, ένα εμβληματικό έργο που σχεδίασε η σημερινή Δημοτική Αρχή σε μια από τις πιο όμορφες περιοχές της πόλης μας, εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με συνολικό προϋπολογισμό 25 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για ένα έργο ζωτικής σημασίας, το οποίο ανοίγει μια νέα σελίδα ανάπτυξης για τον Πειραιά, καθώς δημιουργεί πολιτιστική, τουριστική, αστική και επιχειρηματική αξία, αναβαθμίζοντας την περιοχή της Πειραϊκής.

Συγκεκριμένα προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η δημιουργία ενός αναβαθμισμένου, ελεύθερου, δημόσιου χώρου που θα αποδοθεί στους πεζούς και στους ποδηλάτες με ποδηλατική διαδρομή κατά μήκος της ακτής, καθώς και οι κατάλληλες υποδομές οι οποίες θα εξυπηρετήσουν τη λειτουργία των καταστημάτων.

Προβλέπονται επίσης, διάδρομος στην ακτή για θέαση του Κονώνειου Τείχους από τη θάλασσα και ειδικός φωτισμός ανάδειξής του, επιπλέον ανοιχτοί χώροι για την ενθάρρυνση της πρόσβασης του κοινού, αναδιάταξη των χώρων στάθμευσης και δημιουργία νέων, δημιουργία ραμπών για τη σύνδεση των διαδρομών και την εξασφάλιση πρόσβασης ΑΜΕΑ σε σημεία του Τείχους και λοιπές εργασίες αναβάθμισης της ακτής.

Σημειώνεται πως, κατά την κατάρτιση της μελέτης θα υπάρξει και διαβούλευση με τους κατοίκους και τους επιχειρηματίες της περιοχής.
Με το έργο αυτό, το οποίο αποτελεί τμήμα της «Αθηναϊκής Ριβιέρας» με φορέα υλοποίησης τον Αναπτυξιακό Οργανισμό του Δήμου "Πειραιάς Συν", η Πειραϊκή γίνεται μια πιο σύγχρονη, φιλόξενη και λειτουργική περιοχή με σεβασμό στο τοπίο, στην ιστορία και στον αρχαιολογικό της χώρο.

Ο δήμος θα μοιράσει καφέ κάδους στους δημότες! (τηλ 1567)


O Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας προχωρά στη 3η φάση του προγράμματος συλλογής βιοαποβλήτων.
Ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας,  ξεκινά την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής των οργανικών αποβλήτων από 1500 νοικοκυριά. 
Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να μοιράσει καφέ κάδους στους δημότες που θα εκδηλώσουνενδιαφέρον.
 
Οι κάδοι αυτοί μπορούν να τοποθετηθούν στις πυλωτές των πολυκατοικιών, ή στις αυλές διώροφων-τριώροφων κτιρίων, από όπου ο Δήμος θα μαζεύει το περιεχόμενο με ειδικά απορριμματοφόρα καφέ χρώματος. 
Το περιεχόμενο θα μεταφέρεται σε μονάδα επεξεργασίας, όπου θα μετατρέπεται σε φυσικό λίπασμα (κομπόστ). Την ίδια στιγμή ο κάδος θα πλένεται και θα απολυμαίνεται. 
Σε κάθε διαμέρισμα θα παραδοθεί ένας μικρός κάδος κουζίνας με σύστημα απόσμησης, καθώς και βιοδιασπώμενες σακούλες. Τα οργανικά απόβλητα πρέπει οπωσδήποτε να τοποθετούνται σε βιοδιασπώμενες ή χάρτινες σακούλες, ή να ρίχνονται χύμα στον καφέ κάδο. 

Δηλώστε εγκαίρως το ενδιαφέρον σας μέσω email στο 
1567kedra@g.mail.com 
ή τηλεφωνικά στο 1567 και στη Διεύθυνση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης στο 2132074765-766, αναφέροντας ονοματεπώνυμο, διεύθυνση και αριθμό εξυπηρετούμενων νοικοκυριών.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

Εκκλησία: για τη συνάντηση-ενημέρωση στο δημαρχείο Κερατσινίου!


Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας του αναπτυξιακού έργου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην περιοχή «Σχιστό» της Δυτικής Αττικής με την Εκκλησία της Ελλάδος να ξεκαθαρίζει ότι πρώτιστος στόχος δεν είναι το οικονομικό ζήτημα, αλλά η αξιοποίηση του έργου προς όφελος του λαού.

Το έργο γνωστό και υπό τον διακριτικό τίτλο «The GreenΣxisto», λόγω του ισχυρού περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς το 85% από το συνολικό εμβαδόν των 3000 στρεμμάτων του εκκλησιαστικού ακινήτου στο οποίο θα πραγματοποιηθεί θα καλύπτεται από πράσινο παρουσιάστηκε ενδελεχώς από κλιμάκιο της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών (ΕΚΥΟ) της Εκκλησίας της Ελλάδος με επικεφαλής τον Γενικό Διευθυντή της ΕΚΥΟ Πανοσιολογιότατο Αρχιμανδρίτη π. Νικόδημο Φαρμάκη και στελέχη που εργάστηκαν για τον σχεδιασμό του έργου και ώστε σήμερα το έργο να έχει χαρακτηριστεί από την αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή ως στρατηγικής σημασίας.

Οι εξηγήσεις στον Δήμαρχο Κερατσινίου
Η συνεδρία κράτησε περίπου 3 ώρες και ήταν εξαιρετικά γόνιμη
Στην αρχή της συνεδρίας δόθηκαν εξηγήσεις από την πλευρά της ΕΚΥΟ σε σχέση με το παράπονο του Δημάρχου κ. Βρεττάκου για την ενημέρωση του μετά τη δημοσιοποίηση της ανακήρυξης του έργου σε στρατηγικής σημασίας. 
Ο Γενικός Διευθυντής της ΕΚΥΟ π. Νικόδημος Φαρμάκης, τόνισε ότι για λόγους ευταξίας πρώτιστα ενημερώθηκε ο Πρωθυπουργός και μάλιστα σε δημόσια εκδήλωση και κατόπιν οι πρώτοι που έλαβαν πρόσκληση για την ενημέρωσή τους ήταν ταυτόχρονα ο Δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνα και ο Δήμαρχος Περάματος, και στη συνέχεια οι Αρχηγοί των Κοινοβουλευτικών Κομμάτων. 

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για το "μετρό που χάθηκε..."


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ
Επιστολή απεστάλη από τον Δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, κ. Χρήστο Βρεττάκο, προς το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό προκειμένου να ενταχθούν το Κερατσίνι, η Δραπετσώνα, το Πέραμα και η Σαλαμίνα στους νέους σχεδιασμούς για την επέκταση του μετρό.
Για το μείζον αυτό θέμα ο Δήμαρχος απηύθυνε επιστολή στον Πρωθυπουργό, κ. Κ.Μητσοτάκη, ζητώντας την παρέμβασή του ώστε να διορθωθεί αυτή η αδικία σε βάρος των κατοίκων που αποκλείστηκαν.
Αντίστοιχα, με επιστολή ο Δήμαρχος απευθύνθηκε και προς τους αρχηγούς των κομμάτων, αλλά και προς τους Βουλευτές της Α' και Β' Πειραιά ώστε να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
...

ΔΗΛΩΣΗ του Επικεφαλής του Συνδυασμού Κερατσίνι- Δραπετσώνα ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ, και Δημοτικού Συμβούλου Κερατσινίου- Δραπετσώνας , Παντελή Καμά

Διαβάσαμε την επιστολή του Δημάρχου κυρίου Χρήστου Βρεττάκου, στον Πρωθυπουργό για το θέμα της σύνδεσης της πόλης μας με το ΜΕΤΡΟ. Μετά από 8 χρόνια απραξίας, του κυρίου Βρεττάκου, επιχειρήται να καλυφθεί το κενό και η απραξία, με επιστολές.
Η πραγματικότητα όμως είναι μία. Η πόλη μας έχει Δημόσιες Συγκοινωνίες απαράδεκτες, η σύνδεσή της με τους Σταθμούς του Μετρό, είναι ανύπαρκτη. Η Δημοτική Συγκοινωνία λειτουργεί στους Τύπους.

Για να σπάσουμε την συγκοινωνιακή απομόνωση του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, χρειάζεται ένα σχέδιο με δύο σκέλη. 
Ένα βραχυπρόθεσμο, το οποίο αφορά την εύλογη απαίτηση οι Δημόσιες Συγκοινωνίες, που εξυπηρετούν την πόλη μας και τη συνδέουν με τον Πειραιά και την Αθήνα να συνδεθούν άμεσα με τους Σταθμούς Μετρό της περιοχής μας, δηλαδή , του Κορυδαλλού, της Νίκαιας και των Ταμπουρίων. Είναι αναγκαίο μάλιστα να υπάρξει ένας επανασχεδιασμός, που θα προσφέρει στους Δημότες μας, άμεση και γρήγορη πρόσβαση με τους Σταθμούς του Μετρό που ήδη λειτουργούν, με συχνότητα δρομολογίων, τέτοια που θα καθιστά την πρόσβαση για κάθε Δημότη απολύτως συμφέρουσα. Έτσι θα σπάσει η απομόνωσή μας , από την Αθήνα και τον Πειραιά
Οι Δημοτικές Συγκοινωνίες να αποκτήσουν κατεύθυνση που θα διευκολύνει αυτή τη σύνδεση και θα την καθιστά δυνατή και για την τελευταία τροχιά της πόλης.

Απαιτείται και ένα Μακροπρόθεσμο Σχέδιο, το οποίο θα στοχεύει στην σύνδεση απευθείας του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας με μέσα σταθερής τροχιάς. Είναι αναγκαία στην κατεύθυνση αυτή και η συνδρομή ειδικών, ώστε να έχουμε επαρκή τεκμηρίωση της άποψής μας.
Όταν η πόλη έχει χάσει μία ευκαιρία ( με διαχρονικές ευθύνες), η απάντηση δεν βρίσκεται στις επιστολές, και στο κλάμα. Βρίσκεται στο όραμα και στο σχέδιο!

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Συζήτηση της μελέτης για το σχεδιασμό της ανάπλασης της περιοχής των Λιπασμάτων

Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, στις 18-10-2022, η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ Α΄ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ» ΑΠΟ ΤΟ Ε.Μ.Π.




Η παρουσίαση ξεκινά από 8λ.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Μετρό: Οι 35 νέοι σταθμοί που σχεδιάζονται σε 9 επεκτάσεις










Δίκτυο Μετρό που θα διαθέτει πάνω από 110 σταθμούς στην Αθήνα σχεδιάζεται με 35 νέους σταθμούς σε 9 επεκτάσεις. Μετά από μία δεκαετία όπου τα έργα Μετρό είχαν συμπυκνωθεί γύρω από την επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά και την προσπάθεια για την έναρξη υλοποίησης της γραμμής 4, νέοι στόχοι φαίνεται να τίθενται για τα επόμενα χρόνια. Στόχος η διασυνδεσιμότητα με άλλα μέσα, η επέκταση του δικτύου και η δημιουργία νέων πόλων ανάπτυξης στην πρωτεύουσα.

Τους τελευταίους 12 μήνες ακούσαμε να εξαγγέλονται μία σειρά από νέα έργα Μετρό, που με την προτεραιοποίηση τους θα κάνουν την Αθήνα πιο πόλη πιο φιλική στον πολίτη και τον επισκέπτη της.
Υπολογίζεται πως μετα την ολοκλήρωση της επέκτασης της γραμμής 3 αλλά και τους 15 νέους σταθμούς της γραμμής 4 το Αθηναϊκό δίκτυο θα φτάσει περίπου τους 86 σταθμούς. Με τις νέες επεκτάσεις που είναι σε φάση υλοποίησης ή σχεδιασμού η Αθήνα βάζει πλέον στόχο να ξεπεράσει κατά πολύ τους 100 σταθμούς.

Πιο συγκεκριμένα στα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Αττικό Μετρό έχουν μπει 9 επεκτάσεις με 35 νέους σταθμούς. Με τις επεκτάσεις αυτές ολοκληρώνονται οι γραμμές 2 και 4 ενώ δημιουργείται και μια νέα 5η γραμμή (που προς το παρόν είναι κλάδος της γραμμής 4). Έμφαση πλέον δίνεται στην εξάπλωση του Μετρό σε βορρά και νότο και στην ουσία καλύπτονται σχεδόν όλοι οι Δήμοι στο μητροπολιτικό συγκρότημα.

Οι 9 νέες επεκτάσεις

Ερώτηση στη βουλή για το μετρό στο Κερατσίνι!

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Β΄ Πειραιά, Γιάννη Ραγκούση, κατέθεσαν σήμερα 27 Βουλευτές και Βουλεύτριες του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, επισημαίνοντας την απόλυτη προτεραιότητα πλέον του Μετρό να επεκταθεί και προς τις άλλες πολυπληθείς περιοχές της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Περάματος και της Σαλαμίνας, μετά την πρόσφατη σύνδεσή του με τον Πειραιά.

Ειδικότερα επισημαίνεται ως μείζονα προτεραιότητα, η επέκταση του μετρό και στις περιοχές του Κερατσινίου, της Δραπετσώνας, του Περάματος, καθώς και της Σαλαμίνας, μέσα από την σχεδιαζόμενη ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας, η οποία σύμφωνα με το εγκεκριμένο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας, προβλέπει και τη συμπερίληψη μέσου σταθερής τροχιάς.

Μία προτεραιότητα που φαίνεται ότι δεν υιοθετεί η κυβέρνηση, αφού στη διάρκεια των εγκαινίων των τριών νέων σταθμών στον Πειραιά («Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα»), ο Πρωθυπουργός δεν έκανε καμία αναφορά σε μελλοντικές επεκτάσεις του τραμ ή του μετρό προς τις πόλεις της Β` Πειραιά, Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα.
Βεβαίως, θα είναι απολύτως αδικαιολόγητο πλέον, το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα,

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Ανακατασκευή κλειστού γυμναστηρίου στη Δραπετσώνα

Με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής ξεκίνησαν δύο σημαντικά αθλητικά έργα στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Δύο σημαντικά αθλητικά έργα ξεκίνησαν στον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, με χρηματοδότηση απ’ την Περιφέρεια Αττικής. Πρόκειται για την συντήρηση και ανακατασκευή του Κλειστού Γυμναστηρίου «ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ» και την επισκευή των κερκίδων και την αντικατάσταση των κιγκλιδωμάτων στο ανοιχτό γήπεδο ποδοσφαίρου-στίβου «ΣΙΤΑΠΟΘΗΚΕΣ».

Τα έργα
Το έργο της ανακατασκευής του Κλειστού Γυμναστηρίου «ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ» χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Αττικής με το ποσό των 310.000,00 €. Οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνουν:
• Ανακαίνιση των αποδυτηρίων,
• Δημιουργία χώρου WC – AMEA,
• Αλλαγή κουφωμάτων του αγωνιστικού χώρου,
• Αλλαγή δαπέδου του αγωνιστικού χώρου,
• Τοποθέτηση προστατευτικού για τις μπασκέτες,
• Εργασίες συντήρησης και βάψιμο των εξεδρών,
• Μόνωση του δώματος που βρίσκεται πάνω από τους βοηθητικούς χώρους,
• Εξωτερικούς χρωματισμούς, Στεγάνωση – θερμομόνωση της στέγης του γηπέδου,
• Εργασίες στο περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου και Εργασίες βελτίωσης του γηπέδου beachvolley.

Αντίστοιχα στο γήπεδο ποδοσφαίρου-στίβου των «ΣΙΤΑΠΟΘΗΚΩΝ» θα πραγματοποιηθούν εργασίες επισκευής των κερκίδων και αντικατάστασης των κιγκλιδωμάτων, εργασίες που αποσκοπούν στην ασφάλεια των χρηστών και την αποφυγή περαιτέρω βλαβών στο φέροντα οργανισμό και στα αποδυτήρια που βρίσκονται κάτω από τις κερκίδες. Η συμβατική δαπάνη ανέρχεται σε 87.000,00 € και καταβάλλεται από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Αττικής.
Συνοπτικά οι εργασίες που θα εκτελεστούν είναι οι εξής:
∙ Επιστρώσεις δαπέδων των κερκίδων με τσιμεντοκονία για τη δημιουργία ρύσεων.
• Εργασίες αποκατάστασης τμήματος των κερκίδων του σταδίου, που φέρουν βλάβες ενανθράκωσης και βλάβες από την διείσδυση χλωριόντων.
• Εργασίες χρωματισμών τμήματος κερκίδων που δεν φέρουν βλάβες ενανθράκωσης και βλάβες από την διείσδυση χλωριόντων.
• Αντικατάσταση των κιγκλιδωμάτων περίφραξης.

"φο μπιζου"


"φο μπιζου", η νέα ταινία μικρού μήκους του 1ου ΓΕΛ Κερατσινίου στις 15.10 στο Μελίνα Μερκούρη

Προβολή της ταινίας "Φο μπιζού" στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη Εμμ.Μπενάκη 70, Κερατσίνι του Δήμου Κερατσινίου το ΣΑΒΒΑΤΟ 15/10/2022 στις 7.00 μμ.

Μια ακόμη ταινία απο την κινηματογραφική ομάδα του 1ου Γελ Κερατσινίου 

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

Η πρόταση της εκκλησίας για το ΣΧΙΣΤΟ (βίντεο)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΙΣΤΟ Α.Ε. ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ενδιαφέρουσες απόψεις ακούστηκαν στο δημοτικό συμβούλιο κατά την παρουσίαση !

 

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

"Ζωντανή" μετάδοση: η παρουσίαση της πρότασης για το ΣΧΙΣΤΟ!


Σήμερα Τετάρτη 12 Οκτωβρίου και ώρα 18:30 θα γίνει ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου από την Σχιστό Α.Ε. για την αξιοποίηση των 3.000 στρεμμάτων της εκκλησιαστικής περιουσίας στο Σχιστό.

Η ενημέρωση θα μεταδοθεί ζωντανά και όποιος/ια επιθυμεί να την παρακολουθήσει μπορεί από την ιστοσελίδα του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας μέσω του συνδέσμου: https://keratsini-drapetsona.gr/index.php

ή από το κανάλι του Δήμου στο Youtube μέσω του συνδέσμου: https://www.youtube.com/channel/UCKM-HA6HTbu_WFklY2IKMrQ

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

Το μετρό "άναψε φωτιές" στο Κερατσίνι!


Η ανάρτηση της δημοτικής αρχής του δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας με τίτλο "ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ" ανέδειξε το μεγάλο πρόβλημα με τις συγκοινωνίες του δήμου! (συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
Εκτός από το μετρό που δεν ήρθε τελικά στην πόλη μας, η ανάρτηση έβαλε πολλούς σε σκέψεις για τη συγκοινωνία στη γειτονιά τους και ξεκίνησε συζήτηση για τις ενέργειες που έχουν γίνει τα τελευταία 12 χρόνια για τη σύνδεση του Κερατσινίου με τα μέσα σταθερής τροχιάς!  Βγήκαν στην επιφάνεια τα προβλήματα, οι καθυστερήσεις, η προβληματική συχνότητα των δρομολογιών, η μη διασύνδεση γειτονιών μεταξύ τους, κλπ! 

Για το μετρό χάθηκε η ευκαιρία πριν 12 χρόνια, όταν προηγούμενες δημοτικές αρχές δεν δραστηριοποιήθηκαν-κινητοποιήθηκαν αποτελεσματικά και το Κερατσίνι δεν μπήκε στους σχεδιασμούς! Τώρα πια, ακόμα και αύριο, εάν ανακοινωθεί η  επέκταση του μετρό και  συμπεριληφθεί στο σχέδιο το  Κερατσίνι, οι  συρμοί θα έρθουν σε 12-15 χρόνια! Βέβαια, έστω και έτσι, καλο είναι να γίνει η προσπάθεια! 
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι η επέκταση του τραμ στο Κερατσίνι και το Πέραμα ήταν στην ατζέντα των έργων πριν από μερικά χρόνια. Μάλιστα ένα μέρος της διαδρομής είχε προβλεφθεί ως υπόγειο, πράγμα που έκανε το Τραμ να μοιάζει με light metro. Η διαδρομή Πειραιάς-Κερατσίνι δεν θα διαρκούσε περισσότερο από 6-8 λεπτά. Το κόστος είχε υπολογιστεί στο 1/10 από το Μετρό, οπότε θα μπορούσε πολύ πιο γρήγορα να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθεί. Το σχέδιο δεν προχώρησε, δυστυχώς είναι στα συρτάρια!

Οπότε, άμεσα πρέπει να αναδειχτεί το πρόβλημα με τις συγκοινωνίες και τον αποκλεισμό της περιοχής από τα μέσα σταθερής τροχιάς! Και βέβαια, για να γίνει αυτό που "απαιτούν οι γειτονιές μας", δεν φτάνουν τα δελτία τύπου!Χρειάζεται σχέδιο, επιχειρήματα και συναίνεση. 
Σχέδιο για τις άμεσες και τις μακροχρόνιες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στις συγκοινωνίες της περιοχής! Σχέδιο που θα αναδεικνύει το πρόβλημα και θα  βάζει το πλαίσιο διεκδίκησης. Σχέδιο που θα έχει τη συναίνεση όλων(;) των δυνάμεων της πόλης! 
Το πρώτο χέρι σε μια τέτοια προσπάθεια την έχει η δημοτική αρχή και ακολουθούν από κοντά δημοτικές παρατάξεις, φορείς, συλλογικότητες!  Αυτός είναι ένας δρόμος! Ο άλλος είναι δελτία τύπου και ...κλάμα! Σε κάθε περίπτωση, στο τέλος θα κριθεί-θα κριθούν  όλοι από την ιστορία! 


Σε ένα τέτοιο σχέδιο παλιές και νέες ιδέες, όπως τις παρακάτω, πρέπει να συζητηθούν από μηδενική βάση:
  • Εκσυγχρονισμός ή και αναδιάρθωση των γραμμών που λειτουργούν σήμερα.
  • Σύνδεση με λεωφορειακή γραμμή  των γειτονιών της πόλης με τον σταθμο "Μανιάτικα"
  • Επέκταση μετρό: από Πέραμα και ένωση με τη γραμμής ΗΣΑΠ
  • Η επέκταση του Τραμ: Λιμάνι-Λιπάσματα-Κερατσίνι-Πέραμα, με υπογειοποιημένο μεγάλο μέρος (light metro)
  • Επέκταση του προαστιακού και σύνδεση με περιοχές της δυτικής Αττικής, με διέλευση του από το Κοιμητήριο Σχιστού, Κέντρο υγείας Κερατσινίου, Λιπάσματα,Πειραιάς !


Η ανάρτηση της δημοτικής αρχής:
<ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ
Μεγάλη η χαρά και η ικανοποίηση που έστω και με μεγάλη καθυστέρηση οι κάτοικοι του ευρύτερου Πειραιά απέκτησαν Μετρό. Ένα σημαντικό έργο που θα καλυτερεύσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Ταυτόχρονα όμως για μία ακόμη φορά οι δικές μας γειτονιές νιώθουν απογοήτευση για τον τρόπο που αντιμετωπίζονται από την κεντρική διοίκηση. Το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, το Πέραμα, η Σαλαμίνα πόλεις με εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους έμειναν έξω από το σχεδιασμό για την επέκταση του Μετρό που υλοποιείται σήμερα αλλά από ότι φαίνεται δεν υπάρχει πρόβλεψη και για το μέλλον.
Οι γειτονιές μας απαιτούν το αυτονόητο. Να σχεδιαστεί άμεσα η επέκταση του Μετρό και στις δικές μας περιοχές και να βρεθούν οι χρηματοδοτήσεις για τη γρήγορη υλοποίηση της. Η κυβέρνηση και η “Αττικό Μετρό” πρέπει να δουν με θετικό τρόπο το αίτημά μας και τα πολιτικά κόμματα να στηρίξουν τη δίκαιη απαίτηση των κατοίκων των πόλεων μας.>

Παλιές αναρτήσεις για το ίδιο θέμα Εδώ και εδώ

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Πρόταση για δημιουργία Επιχειρηματικού Πάρκου Καινοτομίας και Ναυτιλίας στο Σχιστό!

Την πρόταση για δημιουργία Επιχειρηματικού Πάρκου Καινοτομίας και Ναυτιλίας στον Πειραιά συζήτησαν ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, με τον βουλευτή Α’ Πειραιώς, Ιωάννη Μελά, τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ, Βασίλη Κορκίδη, τον πρόεδρο, Ι. Πολυχρονόπουλο και τους Χρ. Γαβρίλη και Στ. Κολτσίδα από το Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού(εδώ).

...
Λεπτομέρειες για το θέμα στην επιστολή προς τον υπουργό ανάπτυξης που απέστειλε το ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ  με θέμα: "Δυνατότητα ίδρυσης και λειτουργίας Επιχειρηματικού Πάρκου Καινοτομίας και Ναυτιλίας, με δικαίωμα χρήσης επιφανείας στην περιοχή του Σχιστού."
...
"Στο πλαίσιο της παραπάνω, ιδιαίτερα σημαντικής για την οικονομική ανάπτυξη και το εθνικό συμφέρον νομοθετικής πρωτοβουλίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την πρωτοβουλία που ανέλαβε η υπό ίδρυση εταιρεία «Επιχειρηματικό Πάρκο Καινοτομίας και Ναυτιλίας Α.Ε.» και να επισημάνουμε τα εξής:
Επιχειρήσεις που οι οποίες είναι ήδη εγκατεστημένες και λειτουργούν στο ΒΙΠΑ Σχιστού, διαπιστώνοντας ότι αυτή τη στιγμή τα οικόπεδα του ΒΙΠΑ Σχιστού έχουν εξαντληθεί και ότι δεν υφίστανται διαθέσιμα βομηχανικά οικόπεδα προς ανάληψη νέων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, θεωρήσαμε ότι είναι αναγκαία η ίδρυση νέου επιχειρηματικού πάρκου στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά."

"Πρόκειται για έκταση που βρίσκεται εκτός ρυμοτομικού σχεδίου και εκτός εγκεκριμένων ορίων οικισμού. Στο μεγαλύτερο τμήμα της (225.78 στρέμματα) βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Περάματος και στο υπόλοιπο (6.64 στρέμματα) στα διοικητικά όρια του Δήμου Χαϊδαρίου. 
Το σύνολο της έκτασης σύμφωνα με τον κυρωμένο δασικό χάρτη αποτελεί «Δασική έκταση» που καλύπτεται από όλως χαμηλή, μη δενδρώδη βλάστηση". 
...  
ολόκληρη η επιστολή εδώ

Μαθητικός αγώνας δρόμου!

O Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας με αφορμή την επέτειο από τη μάχη της Ηλεκτρικής διοργανώνει τον 5ο Μαθητικό αγώνα δρόμου. 
Πρόκειται για μία δράση που θα διεξαχθεί στην περιοχή Κράκαρη στα Λιπάσματα και στην οποία θα συμμετάσχουν παιδιά της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας.

Ο αγώνας είναι αφιερωμένος στη Μάχη της Ηλεκτρικής με αφορμή τη συμπλήρωση 78 χρόνων.

Η Μάχη της Ηλεκτρικής, η τελευταία σημαντική μάχη του πολέμου που διεξήχθη στο Δήμο μας στις 13 Οκτωβρίου 1944, ήταν πολύ σημαντική για τη χώρα μας καθώς διεσώθη μια από τις πιο ουσιαστικές ενεργειακές μονάδες της Ελλάδας, που τροφοδοτούσε με ρεύμα ολόκληρο το λεκανοπέδιο, αποτρέποντας τεράστιες καταστροφές σε εγκαταστάσεις υποδομής, καθοριστικές για την οικονομία της Ελλάδας.
Η θυσία των αγωνιστών αποτελεί για το κοινωνικό σύνολο αφετηρία διδαγμάτων, που συμβάλλουν στην χάραξη ενός αγωνιστικού και δημιουργικού μέλλοντος. Οι ήρωες της Μάχης της Ηλεκτρικής αποτελούν πρότυπα για τους νέους της εποχής μας σε μια εποχή που οι ανθρώπινες σχέσεις και αξίες βρίσκονται συνέχεια σε αμφισβήτηση.


Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

Ιστορικό ρεκόρ τζίρου της ΟΛΠ ΑΕ! 3,5% επί των εσόδων στους παραλιμένιους δήμους...


Το
ιστορικό ρεκόρ τζίρου της ΟΛΠ ΑΕ εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής και ενεργειακής κρίσης

Μέσα στον καταιγισμό αρνητικών, κατά βάση εξελίξεων στο χώρο της παγκόσμιας οικονομίας λόγω της ενεργειακής και όχι μόνο κρίσης αλλά και του σε ιστορικά υψηλά πληθωρισμού το θαλάσσιο εμπόριο και η εφοδιαστική αλυσίδα ταρακουνιέται.
Μέσα σε αυτό το σκηνικό όμως ο ΟΛΠ βάσει και των οικονομικών αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε πρόσφατα πέτυχε μία αξιοσημείωτη αύξηση τζίρου, πετυχαίνοντας νέο ιστορικό ρεκόρ.
Το α’ εξάμηνο του 2022 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 29%, ήτοι 21,1 εκατ. ευρώ παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της ΟΛΠ Α.Ε. φθάνοντας τα 93,1 εκατ. ευρώ έναντι 72εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους.
Η αύξηση αυτή του τζίρου επετεύχθη εξαιτίας ενός πετυχημένου συνδυασμού δραστηριοτήτων. Κυρίως ο τομέας της κρουαζιέρας, σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 182,1% ενώ και ο τομέας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων (Προβλήτα Ι) σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 53,6%.
Εντυπωσιακή είναι η αύξηση όσον αφορά τα μερίσματα καθώς πριν από το 2016 διένειμε χαμηλά μερίσματα στους μετόχους της από (0,01 έως 0,10 ευρώ ανά μετοχή) ενώ για την οικονομική χρήση του 2021 η Γενική Συνέλευση αποφάσισε 0,628 ευρώ ανά μετοχή.

Πότε θα ξεκινήσει η εργολαβία για την επισκευή των σχολείων;

Φτάσαμε στον Οκτώβρη και ακόμα δεν έχουν μπει τα συνεργεία στα σχολεία (..πως να μπουν δηλαδή με τους μαθητές γύρω-γύρω;) για τις επικευές που είχαν προαγγελθεί στις αρχές του καλοκαιριού! Στη διαγωνιστική διαδικασία συμμετείχαν πολλές εταιρείες και έδωσαν πολύ μεγάλες εκπτώσεις έως και 56% επί του αρχικού ποσού!
Μήπως πρέπει να "τρέξουν" οι διαδικασίες; Σε λίγο ξεκινάει ο χειμώνας και θα υπάρχουν επιπλέον δυσκολίες!

Η καλοκαιρινή δημοσίευση:
ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ


Κάλλιο αργά παρά ποτέ!
   
Ο ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, μετά από 4 χρόνια περίπου, ξεκινάει διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία επιλογή αναδόχου για την επισκευή σχολείων της περιοχής. Τίτλος της προκήρυξης για το έργο είναι "ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ'', και ο προϋπολογισμός 567.650,01€. 
Το έργο είναι περισσότερο από αναγκαίο, μιας και υπάρχουν σχολικά κτίρια με σοβαρά προβλήματα!

Βέβαια, η όλη διαδικασία καθυστέρησε και ουσιαστικά χάνεται ο πολύτιμος χρόνος του καλοκαιριού για να εκτελεστούν τα έργα! Ο διαγωνισμός ολοκληρώνεται 25-07-2022 και, εάν όλα πάνε καλά και δεν υπάρχουν ενστάσεις ή άλλου είδους δυσκολίες, γραφειοκρατία είναι αυτή, από Σεπτέμβρη μαζί με το ξεκίνημα των μαθημάτων θα μπουν τα συνεργεία στα σχολεία. Θεωρητικά το όλο έργο θα εξελιχτεί την τρέχουσα σχολική χρονιά, μια ιδιαίτερη χρονιά, προεκλογική, για την τοπική αυτοδιοίκηση.

Πάγια θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας ήταν και είναι να υπάρχει έγκαιρος προγραμματισμός και συστηματική, περιοδική συντήρηση των σχολικών κτιρίων κάθε χρονιά! Οι έκτακτες ανάγκες που αντιμετωπίζουν τα συνεργεία του δήμου υπάρχουν και θα υπάρχουν, αλλά η ετήσια συντήρηση με ειδικευμένα θα λύσει το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό, μιας και θα αντιμετωπίζονται προβλήματα ολικά και δεν θα υπάρχουν τα γνωστά μερεμέτια-μπαλώματα! Μια σκέψη εδώ!

Όπως και να έχει, αυτά είναι καλά νέα για την εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο! Αξίζει, "έστω, με δυσκολία για τις καθυστερήσεις", και ένα μπράβο σε όσους πήραν τις αποφάσεις!
Σε κάθε περίπτωση, η παιδεία θα είναι πρώτη προτεραιότητα, αυτό δεν λέγαμε προεκλογικά;


Πίνακας με εργασίες που θα γίνουν στα σχολεία:


























*Επίσης εκτός από τα σχολεία του πίνακα στα παρακάτω σχολεία θα γίνουν μεγάλες κπαρεμβάσεις στα γήπεδα των σχολείων:
1) 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
2) 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
3) 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
4) 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
5) 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ & ΙΕΚ
Θα γίνουν επιδιορθώσεις στα δάπεδα των γηπέδων και στο 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ & ΙΕΚ αλλαγή όλης της επιφάνειας του γηπέδου με ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας, από σκυρόδεμα τύπου ΑΣ-10 πάχους 0,05. Σε όλες τις ανανεωμένες επιφάνειες θα κατασκευαστούν συνθετικοί ακρυλικοί τάπητες ανοικτών γηπέδων μπάσκετ, βόλεϊ.

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

Σχιστό Α.Ε.: Ο Διευθυντής της ΕΚΥΟ στον Δήμαρχο Περάματος !


Συνάντηση του Δημάρχου Περάματος κ. Γιάννη Λαγουδάκη και κλιμακίου της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΕΚΥΟ) με επικεφαλής τον Γενικό Διευθυντή Αρχιμ. Δρ Νικόδημο Φαρμάκη πραγματοποιήθηκε στις 3-10-2022 στο Δημαρχείο της πόλης του Περάματος.

<Στην ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε από το πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων "ρομφαία" υπάρχουν περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για όσα έγιναν στη συνάντηση σε σχέση με τη λιτή ανακοίνωση που ακουλούθησε μετά τη συνάντηση με τη δημοτική αρχή  Κερατσινίου Δραπετσώνας(εδώ)>

Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο Δήμαρχος Περάματος έλαβε αναλυτική ενημέρωση για το αναπτυξιακό Έργο που χαρακτήρισε η αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή ως στρατηγικής σημασίας σε εκκλησιαστικό ακίνητο 3.000 στρεμμάτων στο Σχιστό Αττικής.

Μετά την παρουσίαση ακολούθησε συζήτηση προς απάντηση επί των προβληματισμών του κ. Λαγουδάκη.
Ο Δήμαρχος εξέφρασε θετική στάση για τη δημιουργία κοιμητηρίων, χώρων πρασίνου και φωτοβολταϊκης ενέργειας, ωστόσο τόνισε την επί της αρχής αντίθεση του για δημιουργία κέντρου logistics, με την αιτιολόγηση ότι αυτό θα επιτείνει τη βιομηχανική φυσιογνωμία της περιοχής, πράγμα που θα έχει, κατά τη γνώμη του, ως συνέπεια την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Η πλευρά της Εκκλησίας της Ελλάδος τόνισε ότι ο χώρος πρασίνου που δημιουργείται εκ του μηδενός είναι πρωτόγνωρου μεγέθους για τα Ελληνικά δεδομένα, καθώς ανέρχεται στα 2.500.000 τ.μ., στα οποία θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση οι κάτοικοι της περιοχής.
Μάλιστα, 700.000 τ.μ. θα αποτελέσουν περιβαλλοντικό πάρκο και οικολογικό πνεύμονα της περιοχής με διαδρομές περιπάτων και χώρων αναψυχής. 
Επίσης επισημάνθηκε ότι η συντήρηση του πρασίνου δεν θα επιβαρύνει τις δημοτικές αρχές, αλλά τον Επενδυτή.
Οι κάτοικοι θα ωφεληθούν και από πλευράς δωρεάν ενεργειακής κάλυψης, πέραν των χιλιάδων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμαρχος επανέλαβε παλαιότερο αίτημά του για την παραχώρηση στον Δήμο εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδος τμήματος του ακινήτου επιφανείας 20 στρεμμάτων για τη δημιουργία πάρκου αδέσποτων ζώων και σταθμού απορριμματοφόρων.
Η πλευρά της Εκκλησίας της Ελλάδος ζήτησε από τον Δήμαρχο Περάματος την υποβολή γραπτών εμπεριστατωμένων προτάσεων για το Έργο που θα περιλαμβάνει -εφόσον εκείνος το επιθυμεί - και τα παραπάνω αιτήματα.

Επίσης δόθηκαν επεξηγήσεις ότι ο πράσινος σχεδιασμός θα είναι ολιστικός και οριστικός και δεν θα αφήνει περιθώρια να ανοιχθούν δίοδοι για μείωση του πρασίνου στο μέλλον.

Ο Γενικός Διευθυντής της ΕΚΥΟ π. Νικόδημος Φαρμάκης αναφέρθηκε στο σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την κοινωνική ωφέλεια του Έργου και διαβεβαίωσε ότι το πράσινο θα καλύπτει το 85% της επιφάνειας του ακινήτου στην πλήρη ανάπτυξη του Έργου.
Τέλος, εξέφρασε την προθυμία να επαναληφθεί η σημερινή ενημέρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Περάματος. Ο κ. Λαγουδάκης επιφυλάχθηκε για την πρόσκληση και οργάνωση του γεγονότος.
Κατακλείδα της συνάντησης αποτέλεσε η αμοιβαία διαβεβαίωση ότι ο Δήμος Περάματος και η ΕΚΥΟ θα βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία για το ζήτημα με στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους για την τοπική κοινωνία και το περιβάλλον.Romfea