Γιάννης Λαγουδάκης: Θα εμποδίσουμε κάθε περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής μας
Συνέντευξη στον Επικοινωνία 94FM
Συνέντευξη στον Επικοινωνία 94FM
"Εμείς και η Φυλή είμαστε η εύκολη λύση. Σχεδιάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο…"
Κληθείς να σχολιάσει, εξάλλου, τις πρόσφατες εξαγγελίες του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη αναφορικά με το σχέδιο διαχείρισης απορριμμάτων,
ο Γιάννης Λαγουδάκης ξεκαθάρισε ότι το Πέραμα είναι ήδη μία περιοχή
υπερκορεσμένη από πολλές οχλούσες δραστηριότητες και δεν θα ανεχθεί
καμία νέα περιβαλλοντική επιβάρυνση που σχεδιάζεται από οποιονδήποτε
ερήμην του Περαμαϊκού λαού.
«Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δεχτεί όλη την περιβαλλοντική επιβάρυνση της Αττικής. Εμείς και η Φυλή είμαστε η εύκολη λύση. Σχεδιάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο… Θα εμποδίσουμε κάθε περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής μας», ήταν τα λόγια του δημάρχου Περάματος.
Σύμφωνα με τον κ. Λαγουδάκη, όσον αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων, στο πλαίσιο της χωροταξικής Δημοκρατίας ο Δήμος Περάματος έχει κάνει και με το παραπάνω το χρέος του, αφού στα γεωγραφικά του όρια φιλοξενεί
«Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δεχτεί όλη την περιβαλλοντική επιβάρυνση της Αττικής. Εμείς και η Φυλή είμαστε η εύκολη λύση. Σχεδιάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο… Θα εμποδίσουμε κάθε περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής μας», ήταν τα λόγια του δημάρχου Περάματος.
Σύμφωνα με τον κ. Λαγουδάκη, όσον αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων, στο πλαίσιο της χωροταξικής Δημοκρατίας ο Δήμος Περάματος έχει κάνει και με το παραπάνω το χρέος του, αφού στα γεωγραφικά του όρια φιλοξενεί
το ΚΕΛ Ψυττάλειας, το οποίο καλύπτει
περίπου το 90% των αναγκών της Αττικής για τα υγρά απόβλητα,
το ΣΜΑ
Σχιστού που ήδη εξυπηρετεί πάνω από 18 Δήμους, τις εταιρείες
πετρελαιοειδών που καλύπτουν σχεδόν το 70% των αναγκών σε πετρελαιοειδή
της Αττικής, καθώς και το μεγαλύτερο πορθμείο της χώρας σε διακίνηση
αυτοκινήτων και επιβατών και δεύτερο της Ευρώπης μετά το Καλαί της
Γαλλίας, το οποίο προκαλεί τεράστια κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική
επιβάρυνση μέσω του μοναδικού δρόμου εισόδου-εξόδου της πόλης. Επιπλέον,
όπως είπε, είναι γνωστό ότι τα 7,5 χλμ ακτογραμμής της πόλης
καταλαμβάνονται από τον ιδιώτη επενδυτή του λιμανιού του Πειραιά
(COSCO).