Έπειτα από μια πολύωρη και γεμάτη ένταση συνεδρίαση, αργά το βράδυ της Τετάρτης η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) αποφάσισε τελικά για το νέο master plan του ΟΛΠ-Cosco.
Τα μέλη της Επιτροπής αποφάσισαν να εγκρίνουν όλα τα έργα που περιέχονται στο master plan, εκτός από δυο νέα που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019, και αφορούν την κατασκευή της τέταρτης προβλήτας στο Νέο Ικόνιο και το νέο car terminal.
Πληροφορίες λένε ότι η προβλήτα για την εξυπηρέτηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με στόχο να ενισχυθεί η δυναμικότητα του λιμανιού του Πειραιά στα επίπεδα των 10 εκατ. teu. θα κατασκευαστεί στον χώρο του λιμανιού απέναντι από τον «Σκλαβενίτη», στη διασταύρωση των οδών Δημοκρατίας και Σαλαμίνας, στο Ικόνιο.
Τα μέλη της Επιτροπής αποφάσισαν να εγκρίνουν όλα τα έργα που περιέχονται στο master plan, εκτός από δυο νέα που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019, και αφορούν την κατασκευή της τέταρτης προβλήτας στο Νέο Ικόνιο και το νέο car terminal.
Πληροφορίες λένε ότι η προβλήτα για την εξυπηρέτηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με στόχο να ενισχυθεί η δυναμικότητα του λιμανιού του Πειραιά στα επίπεδα των 10 εκατ. teu. θα κατασκευαστεί στον χώρο του λιμανιού απέναντι από τον «Σκλαβενίτη», στη διασταύρωση των οδών Δημοκρατίας και Σαλαμίνας, στο Ικόνιο.
Για αυτές τις δύο νέες επενδύσεις, η ΕΣΑΛ αποφάσισε να δοθεί χρόνος για την διατύπωση απόψεων των φορέων και να επανέλθει εντός δεκαημέρου για την λήψη οριστικής απόφασης.