Σε 8 λεπτά η απόσταση από το λιμάνι του Πειραιά έως το ΣΕΦ.
Τον Μάρτιο ξεκινούν οι εργασίες επέκτασης του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), με στόχο να έχει ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2015. Η απόσταση από το λιμάνι του Πειραιά έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα καλύπτεται σε μόλις 8 λεπτά και σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες.
Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν σήμερα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Υπουργείο Μεταφορών, όπου παρουσία του υπουργού Κ. Χατζηδάκη και του αναπλ. υπουργού Στ. Καλογιάννη, υπογράφηκε, έπειτα από καθυστέρηση τεσσάρων ετών, η σύμβαση μεταξύ της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και της κατασκευαστικής εταιρείας «ΘΕΜΕΛΗ». Στην εκδήλωση παρέστη και ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος.
Πρόκειται για επέκταση συνολικού μήκους 5,4 χλμ. με 12 σύγχρονες στάσεις. Ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος» μέσω των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου, Εθνικής Αντιστάσεως και Σκυλίτση.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε περίπου 61 εκατ. ευρώ, αντί 91, όπως είχε προβλεφθεί και χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ και του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική 2007-2013».
Τον Μάρτιο ξεκινούν οι εργασίες επέκτασης του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), με στόχο να έχει ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2015. Η απόσταση από το λιμάνι του Πειραιά έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα καλύπτεται σε μόλις 8 λεπτά και σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες.
Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν σήμερα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Υπουργείο Μεταφορών, όπου παρουσία του υπουργού Κ. Χατζηδάκη και του αναπλ. υπουργού Στ. Καλογιάννη, υπογράφηκε, έπειτα από καθυστέρηση τεσσάρων ετών, η σύμβαση μεταξύ της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και της κατασκευαστικής εταιρείας «ΘΕΜΕΛΗ». Στην εκδήλωση παρέστη και ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος.
Πρόκειται για επέκταση συνολικού μήκους 5,4 χλμ. με 12 σύγχρονες στάσεις. Ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος» μέσω των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου, Εθνικής Αντιστάσεως και Σκυλίτση.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε περίπου 61 εκατ. ευρώ, αντί 91, όπως είχε προβλεφθεί και χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ και του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική 2007-2013».
Παράλληλα με την κατασκευή της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, η Αττικό Μετρό ΑΕ θα υλοποιήσει σειρά εκτεταμένων μονοδρομήσεων στο κέντρο του Πειραιά, καθώς και σημαντικά έργα ανάπλασης σε ελεύθερους χώρους και πλατείες της πόλης, σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή του Πειραιά.
Επίσης, η Αττικό Μετρό θα ενισχύσει τη ζώνη πρασίνου κατά μήκος της νέας γραμμής τραμ με 1.200 δέντρα και θα εγκαταστήσει ένα σύγχρονο σύστημα αποκομιδής των απορριμμάτων με υπόγειους κάδους συλλογής. Επιπλέον, θα τροφοδοτηθεί -με διεθνή διαγωνισμό- με 25 νέα οχήματα τραμ. Εκτιμάται ότι το πρόσθετο δίκτυο θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων κατά 15.000 σε ημερήσια βάση, με αντίστοιχη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αλλά και της ηχορύπανσης σε κεντρικές οδούς του λιμανιού.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και η Αττικό Μετρό προωθούν και τις επόμενες επεκτάσεις του δικτύου τραμ, οι οποίες είναι:
- Β΄στάδιο επέκτασης προς Καλλίπολη.
- Γ στάδιο επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα.
- Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό- Αμαξοστάσιο- Αργυρούπολη). πηγή
- Β΄στάδιο επέκτασης προς Καλλίπολη.
- Γ στάδιο επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα.
- Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό- Αμαξοστάσιο- Αργυρούπολη). πηγή