Δεν το βάζει κάτω ο ΟΛΠ και η Cosco για τον προβλήτα 4. Η σημασία σε έσοδα και κέρδη
Δεν το βάζει κάτω ο ΟΛΠ για τον προβλήτα 4. Σε συνομιλία που είχε το metaforespress.gr με ανώτατο στέλεχος του Οργανισμού, μετά το τέλος της εκδήλωσης για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας, εκφράστηκε η αισιοδοξία για επιτυχή κατάληξη των συζητήσεων με την τοπική κοινωνία, τους δήμους και το υπουργείο Ναυτιλίας για τη δημιουργία του.
Δεν το βάζει κάτω ο ΟΛΠ για τον προβλήτα 4. Σε συνομιλία που είχε το metaforespress.gr με ανώτατο στέλεχος του Οργανισμού, μετά το τέλος της εκδήλωσης για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας, εκφράστηκε η αισιοδοξία για επιτυχή κατάληξη των συζητήσεων με την τοπική κοινωνία, τους δήμους και το υπουργείο Ναυτιλίας για τη δημιουργία του.
«Έχουμε κάνει τις πρώτες συζητήσεις με τους δήμους, θα ακολουθήσουν κι άλλες», επισήμανε το στέλεχος του Οργανισμού, σημειώνοντας ότι και με την υπάρχουσα χωρητικότητα (προβλήτες Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) ο Πειραιάς είναι σε θέση να εξυπηρετεί τις υφιστάμενες και μελλοντικές ροές.
Γιατί είναι κρίσιμος ο προβλήτας 4;
Είναι κρίσιμος στην προσπάθεια του ΟΛΠ να αναρριχηθεί στην 3η θέση της Ευρώπης, αυξάνοντας την ετήσια δυναμικότητά του στα 10 εκατ. εμπορευματοκιβώτια (σήμερα, η ετήσια δυναμικότητα φτάνει τα 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια).
Επίσης, η συνεισφορά του 4ου προβλήτα – των 2,8 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων – εκτιμάται ότι θα είναι σημαντική στα έσοδα και κέρδη του Οργανισμού.
Είναι ενδεικτικό ότι, πέρσι, από τα συνολικά έσοδα των 149,2 εκατ. του ΟΛΠ, τα 91 εκατ. προέρχονταν από τους προβλήτες Ι και ΙΙ και ΙΙΙ (αντάλλαγμα παραχώρησης).
Σε επίπεδο κερδών, εάν και ο προβλήτας Ι σημειώνει ζημιές, οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ παρουσίασαν καθαρά κέρδη 51,6 εκατ. ευρώ, συμβάλλοντας στην αύξηση της καθαρής κερδοφορίας και μερισματικής απόδοσης του ΟΛΠ.πηγή