Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Νέο Δελτίο τύπου του ΟΛΠ για το car terminal στη κόντρα με το δήμο Κερατσινίου -Δραπετσώνας!

"Σχετικά με το Δελτίο Τύπου του Δημάρχου Κερατσινίου (29.01.11) από τον ΟΛΠ Α.Ε. γίνονται γνωστά τα ακόλουθα:

1. Ο ΟΛΠ Α.Ε. μετά από μακρά διαδικασία διαβουλεύσεων με τους Φορείς του Πειραιά, τη Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Κυβέρνηση κατάρτισε το Επενδυτικό του Πρόγραμμα, το οποίο εκτύπωσε, διένειμε και ανάρτησε στην ιστοσελίδα του από τον Μάρτιο του 2010. Το Αναπτυξιακό του Πρόγραμμα ετέθη επίσης στην Επιτελική Επιτροπή Συντονισμού Ανάπτυξης Πειραιά τον Μάιο 2010 και έλαβε ομόφωνη έγκριση. Επομένως, ο ΟΛΠ δεν αποφασίζει «ερήμην» των τοπικών κοινωνιών.

2. Ο Δήμαρχος Κερατσινίου, εξήγγειλε κινητοποιήσεις επί θεμάτων για τα οποία έχει προφανώς λανθασμένη πληροφόρηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ίδιος έστειλε εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του να παραλάβει τις αποφάσεις του Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. στις 28 Ιανουαρίου 2011, την ίδια δηλαδή ημέρα της Έκτακτης Σύγκλησης του Δημοτικού Συμβουλίου.

3. Ουδείς από το Δήμο Κερατσινίου, ούτε η δημοτική Αρχή ζήτησε από τον ΟΛΠ την απαιτούμενη πληροφόρηση. Ο ΟΛΠ ακόμη και τώρα δεν έχει λάβει κάποιο έγγραφο από το Δήμο με ερωτήματα ή αιτήματα.

4. Όλα όσα γράφονται ή λέγονται είναι ανακριβή. Ειδικότερα:

4α. Το car terminal υπάρχει και λειτουργεί επί δεκαετίες. Ο περιβαλλοντικός εκσυγχρονισμός του και η ανάδειξή του δεν αποτελούν «τσιμεντοποίηση», αφού ήδη όλη η περιοχή είναι ασφαλτοστρωμένη εδώ και 35 χρόνια. Αντιθέτως, οι χώροι αυτοί καθαρίστηκαν, απομακρύνθηκαν ρυπογόνες εγκαταστάσεις, εκατοντάδες τόνοι άχρηστων υλικών, παραπήγματα, προπολεμικά κτίσματα κ.α. 

Ο ΟΛΠ στην Καρβουνόσκαλα δεν δημιουργεί νέο car terminal, απλώς αναρρυθμίζει τις δραστηριότητες του υπάρχοντος, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτες του.

4β. Στο car terminal διακινούνται καινούρια αυτοκίνητα, τα οποία κατά 70% φορτώνονται και εκφορτώνονται transit, από πλοίο σε πλοίο, χωρίς να κυκλοφορούν εκτός λιμενικής ζώνης. 

4γ. Απομακρύνθηκαν όλα τα Ro-Ro από την Καρβουνόσκαλα. Τα μεν εξωτερικού πήγαν στο Λαύριο, τα δε εσωτερικού που εξυπηρετούν τα νησιά με εμπορεύματα, λόγω των έργων, μετακινούνται στην πάγια θέση που κατείχαν από το 2003. Μετά την εκτέλεση των έργων θα μετακινήθούν εκτός εμπορικού λιμένα.

5. Στο εμπορικό λιμάνι δεν υπάρχει «παραλία». Υπάρχει επί 50 χρόνια θεσμοθετημένη «λιμενική ζώνη». Όποιος θέλει να κλείσει ο ΟΛΠ, να απολυθούν χιλιάδες εργαζόμενοι, να κλείσουν επιχειρήσεις, να μην τροφοδοτούνται τα νησιά με εμπορεύματα, να καταργήσει το εισαγωγικό / εξαγωγικό εμπόριο της χώρας και να διώξει τη ναυπηγοεπισκευή, ας το θέσει ευθέως στην Κυβέρνηση και την Κοινωνία, όχι πάντως στον ΟΛΠ.



Τέλος, η νέα δημοτική αρχή, αντί να κινητοποιεί μαθητές (!!) για καταλήψεις δημοσίου συμφέροντος κτιρίων, πρώτον ας διατυπώσει τις απόψεις της επί συγκεκριμένων θεμάτων και δεύτερον ας προσέλθει να συζητήσει τα θέματα αυτά υπεύθυνα. Ο ΟΛΠ υπό τη σημερινή διοίκηση έχει αποδείξει ότι και διαβουλεύεται και αποφασίζει".