Μετάβαση στη δεύτερη φάση της συμφωνίας του 2013, μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Cosco και HP, και όχι για νέα συμφωνία, αφορά η πληροφορία αύξησης του όγκου των διακινούμενων μέσω Πειραιά εμπορευματοκιβωτίων της Hewlett-Packard.
Αυτό σχολιάζουν άριστα ενημερωμένοι κύκλοι της βιομηχανίας των διαμεταφορών, που κλήθηκαν από το Capital.gr να εκτιμήσουν την είδηση που διέρρευσε από την κυβέρνηση, σύμφωνα με την οποία έκλεισε νέα συμφωνία περί αύξησης του όγκου διακίνησης εμπορευμάτων, μέσω Ελλάδας, της αμερικανικής εταιρείας.
"Μέχρι τώρα η HP λειτουργούσε ουσιαστικά πιλοτικά, καθώς μεταξύ άλλων εκκρεμούσε και η ανάταξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης, προκειμένου να είναι ικανή και να υπάρχουν οι απαραίτητοι συρμοί, για να σηκώσει τα φορτία που πρόβλεπε το από διετίας business plan της HP" αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Προσθέτουν δε πως κατά την επίσκεψη της HP στην Αθήνα παραβρέθηκαν και στελέχη της Watco Companies, αμερικανικής σιδηροδρομικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται η HP στις ΗΠΑ και η οποία αναμένεται να "χτυπήσει" το διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όσον αφορά την προοπτική δημιουργίας στην Ελλάδα γραμμών ήπιας μεταποίησης (τελική συναρμολόγηση), αυτή αφορά την 3η φάση του business plan η οποία συνδέεται μεταξύ άλλων και με τον διαγωνισμό για το Θριάσιο. Πηγή: capital.gr
Αυτό σχολιάζουν άριστα ενημερωμένοι κύκλοι της βιομηχανίας των διαμεταφορών, που κλήθηκαν από το Capital.gr να εκτιμήσουν την είδηση που διέρρευσε από την κυβέρνηση, σύμφωνα με την οποία έκλεισε νέα συμφωνία περί αύξησης του όγκου διακίνησης εμπορευμάτων, μέσω Ελλάδας, της αμερικανικής εταιρείας.
"Μέχρι τώρα η HP λειτουργούσε ουσιαστικά πιλοτικά, καθώς μεταξύ άλλων εκκρεμούσε και η ανάταξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης, προκειμένου να είναι ικανή και να υπάρχουν οι απαραίτητοι συρμοί, για να σηκώσει τα φορτία που πρόβλεπε το από διετίας business plan της HP" αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Προσθέτουν δε πως κατά την επίσκεψη της HP στην Αθήνα παραβρέθηκαν και στελέχη της Watco Companies, αμερικανικής σιδηροδρομικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται η HP στις ΗΠΑ και η οποία αναμένεται να "χτυπήσει" το διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όσον αφορά την προοπτική δημιουργίας στην Ελλάδα γραμμών ήπιας μεταποίησης (τελική συναρμολόγηση), αυτή αφορά την 3η φάση του business plan η οποία συνδέεται μεταξύ άλλων και με τον διαγωνισμό για το Θριάσιο. Πηγή: capital.gr