Του Αντώνη Τσιμπλάκη, Ναυτεμπορική
Την επόμενη κίνηση της Cosco αναμένει η αγορά, μετά την μαραθώνια συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων που είχε σαν θέμα το master plan του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά.
Βάσει της απόφασης, εγείρονται ζητήματα διαδικαστικού χαρακτήρα, όπως οι περιβαλλοντικές μελέτες, σε ό,τι αφορά τα υποχρεωτικά έργα, προϋπολογισμού 293 εκατ. ευρώ, τα οποία περιλαμβάνονται στη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΠ (Cosco), όσο και στα πρόσθετα έργα, τα κυριότερα από τα οποία δεν εγκρίθηκαν για μια σειρά από αιτίες.
Ειδικότερα, δεν εγκρίθηκε
Την επόμενη κίνηση της Cosco αναμένει η αγορά, μετά την μαραθώνια συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων που είχε σαν θέμα το master plan του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά.
Βάσει της απόφασης, εγείρονται ζητήματα διαδικαστικού χαρακτήρα, όπως οι περιβαλλοντικές μελέτες, σε ό,τι αφορά τα υποχρεωτικά έργα, προϋπολογισμού 293 εκατ. ευρώ, τα οποία περιλαμβάνονται στη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΠ (Cosco), όσο και στα πρόσθετα έργα, τα κυριότερα από τα οποία δεν εγκρίθηκαν για μια σειρά από αιτίες.
Ειδικότερα, δεν εγκρίθηκε
η ανέγερση του mall δίπλα στη νέα βάση κρουαζιέρας,
το
ένα από τα τέσσερα ξενοδοχεία,
η δημιουργία logιstic center στο
Κερατσίνι,
το πρότζεκτ για την εγκατάσταση synchrolift αλλά και
η
κατασκευή δύο χώρων στάθμευσης για οχήματα.
Αργά χθες το βράδυ η Cosco έστελνε «μήνυμα δυσαρέσκειας προς κάθε κατεύθυνση» καθώς οι πληροφορίες στο μεγάλο λιμάνι έκαναν λόγο για μερική έγκριση» των project που έχει σχεδιάσει ο κινεζικός ναυτιλιακός όμιλος.