Τρίτη 11 Απριλίου 2023

Γ.Γαβρίλης / Θέλουμε να πούμε στον Πειραιά ότι υπάρχει εναλλακτική λύση


Κάλεσμα στους δημοκρατικούς πολίτες που αγαπούν την πόλη απευθύνει ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά

«Με την πλατύτερη δυνατή δημοκρατική συσπείρωση θα επιδιώξουμε να φτιάξουμε το συνδυασμό και το πρόγραμμά μας», είπε σήμερα στο Κόκκινο ο πρώην αντιπεριφερειάρχης και νυν υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης, που συγκεντρώνει ήδη ευρεία αποδοχή λόγω του έργου και του ήθους του.
«Εχουμε διαδρομή μπροστά μας αλλά θέλω να πω στους Πειραιώτες ότι εκείνοι που θέλουν να εμπλακούν στα κοινά μπορούν να το κάνουν και ότι η αγάπη στον Ολυμπιακό δεν σημαίνει ότι η πόλη έχει αφεντικό», τόνισε μιλώντας στην Ευγενία Λουπάκη και τον Χρυσόστομο Λουκά.

Ο ίδιος σημείωσε χαρακτηριστικά πως «αγαπάμε τον Ολυμπιακό, αγαπάμε και τον ερασιτεχνικό αθλητισμό, αλλά όταν ψηφίζουμε δεν ψηφίζουμε με βάση τα φίλαθλα πιστεύω μας, αλλά το καλό και το συμφέρον της πόλης μας».
«Ο Πειραιάς χρειάζεται ελεύθερους χώρους, όπως τα 270 στρέμματα γύρω από το ΣΕΦ που κατοχυρώσαμε το 2017 και είναι σήμερα χώρος περιπάτου δίπλα στη θάλασσα. Υπάρχουν άλλα 240 γειτονικά στρέμματα που είχαμε ξεκινήσει την ένταξή τους αλλά εγκατέλειψε ο Πατούλης και στόχος μας είναι άμεσα να κατοχυρωθούν κι αυτά» είπε ο Γιώργος Γαβρίλης, συμπληρώνοντας με το παράδειγμα του παραλιακού πάρκου των Λιπασμάτων που παραδόθηκε στο Δήμο Κερατσινίου- Δραπετσώνας και το επισκέπτονται κάθε χρόνο πάνω από 180.000 πολίτες.

Σχετικά με το Μετρό του Πειραιά και την διείσδυση θαλασσινού νερού που παρατηρήθηκε, ο υποψήφιος δήμαρχος τόνισε ότι απαιτείται ενδελεχής μελέτη από ειδικούς πραγματογνώμονες και δεν αρκεί η μακροσκοπική αυτοψία για να βεβαιωθεί η ασφάλεια του έργου, πόσο μάλλον τώρα που μετά τα Τέμπη ο κόσμος είναι ιδιαίτερα φοβισμένος.
«Το Μετρό έχει κι άλλα προβλήματα που αντικατοπτρίζονται στο γεγονός ότι η πρόβλεψη ήταν για να μετακινούνται 170.000 επιβάτες αλλά δεν έχουν ξεπεράσει τις 40-45 χιλιάδες» υπογράμμισε. «Εκείνο που πρέπει επίσης να γίνει άμεσα, κατέληξε, είναι η ανακατασκευή του τελευταίου προς Πειραιά τμήματος του Ηλεκτρικού, όπου κυριολεκτικά το τραίνο αναγκάζεται να πηγαίνει με ρυθμό χελώνας λόγω της απαράδεκτης κατάστασης των γραμμών».