Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019

Ιστορική ξενάγηση για τη Μάχη της Ηλεκτρικής

Ο Δήμος Κερατσινίου- Δραπετσώνας διοργανώνει την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019 στις 18:00, σε Ιστορικό περίπατο για τη Μάχη της Ηλεκτρικής, στο εργοστάσιο ΑΗΣ Αγ. Γεωργίου (Κερατσίνι - Ιχθυόσκαλα).

Την ιστορική ξενάγηση στον εξωτερικό χώρο της ΔΕΗ θα πραγματοποιήσει η ιστορικός Ελένη Κυραμαργιού, ενώ στην έκθεση που βρίσκεται μέσα στον χώρο του εργοστασίου, το κοινό θα ξεναγήσει εκ μέρους του Ιστορικού Αρχείου της ΔΕΗ η ιστορικός Μαρία Μαυροειδή.
Επίσης, στο πλαίσιο του ιστορικού περιπάτου θα χαιρετίσει ο δήμαρχος Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος.

Για όσους/ες επιθυμούν, θα διατεθεί από τον Δήμο λεωφορείο για την εκδήλωση. Το λεωφορείο θα ξεκινήσει στις 5.30 μ.μ. από την πλατεία Νίκης και θα περάσει 5.45 μ.μ. από την οδό Περικλέους και Σμύρνης. Μετά τον ιστορικό περίπατο θα επιστρέψει στο ίδιο σημείο.

Απλοποιήσεις στην παραχώρηση καθαριότητας σε ιδιώτες

Με το άρθρο 179 του σχέδιο νόμου με τίτλο «Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις» που κατέθεσε η κυβέρνηση στην Βουλή και συζητείται σήμερα, αντικαθίσταται το άρθρο 61 του ν.3979/2011, καθώς όπως αναφέρεται στην Αιτιολογική Έκθεση «στην πράξη απεδείχθη δυσεφάρμοστο».

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο εφόσον κατά την κρίση του δημοτικού συμβουλίου ανακύπτει αδυναμία εκτέλεσης συγκεκριμένων υπηρεσιών συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών, καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων και δημοτικών κτιρίων, συντήρησης πρασίνου και ηλεκτροφωτισμού, μπορεί με απόφαση του να ανατίθενται με δημόσια σύμβαση η εκτέλεση των υπηρεσιών αυτών. 
Με την τροποποίηση το δημοτικό συμβούλιο μπορεί να αποφασίζει για την ανάθεση σε τρίτο των παραπάνω υπηρεσιών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4412/2016, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, «εκτιμώντας ελεύθερα όλες τις περιστάσεις και τα πραγματικά περιστατικά, σε συνάρτηση με την εξυπηρέτηση του δημοτικού, αλλά και του δημοσίου συμφέροντος. Και τούτο διότι, κατά λογική συνέπεια, είναι προφανές ότι ο νομοθέτης δεν μπορεί να θέτει εξαντλητικά προϋποθέσεις και ούτε να εξειδικεύει την κάθε περίπτωση ονομαστικά, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από τη δυσκολία εφαρμογής που εντοπίζει το Ελεγκτικό Συνέδριο από τον έως τώρα έλεγχο των συμβάσεων του άρθρου 61 του ν.3979/201».

Ειδικότερα το άρθρο 179 αναφέρει:
«1. Το δημοτικό συμβούλιο, μπορεί κατά την κρίση του, να αποφασίζει για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4412/2016 (Α΄147) για την εκτέλεση συγκεκριμένων υπηρεσιών συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων και δημοτικών κτιρίων, συντήρησης χώρων πρασίνου και ηλεκτροφωτισμού. Με απόφαση καθορίζονται ιδίως, το αντικείμενο των παρεχόμενων υπηρεσιών, η διάρκεια και η περιοχή, εντός της οποίας αυτές παρέχονται». myota

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

"Καζανέματα" στη Δραπετσώνα

Η Ένωσης Κρητών Κερατσινίου Δραπετσώνας 
"Το Αρκάδι" και ο δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας διοργανώνουν 
το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 19:00 μ.μ. στο παλιό Δημαρχείο της Δραπετσώνας (3ος όροφος) τη "γιορτή της ρακής". 

Θα υπάρχει ρακοκάζανο για παραγωγή ρακής και θα στηθεί γλέντι με πλούσια κρητικά εδέσματα, μουσικοχορευτικό πρόγραμμα και άφθονη ρακή...



Θα επανέλθει η Cosco για την 4η προβλήτα στο Κερατσίνι

Χριστίνα Παπασταθοπούλου,efsyn
 Ο ΟΛΠ παρά την απορριπτική απόφαση της ΕΣΑΛ για την επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Κερατσίνι, κάνει γνωστό ότι θα επανέλθει για το έργο.

Για την απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) της Τετάρτης 9 Οκτωβρίου, η οποία απέρριψε το νέο έργο της Cosco για την επέκταση του container terminal στο Κερατσίνι, ενώ λίγο πριν ο ίδιος ο ΟΛΠ απέσυρε την πρότασή του για την επέκταση του car terminal στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας, υπήρχαν την επόμενη ημέρα (Πέμπτη) πλήθος παρεμβάσεων, ανακοινώσεων και σχολιασμών.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η ανακοίνωση του ΟΛΠ στην οποία η εταιρεία ανακοινώνει ότι εγκρίθηκαν από την ΕΣΑΛ επενδύσεις συνολικού ύψους 611,8 εκατ. ευρώ και ο πρόεδρος της YU Zenggang προχωρά σε μια σημαντική δήλωση, βάσει της οποίας ο ΟΛΠ παρά την απορριπτική απόφαση της ΕΣΑΛ, μόλις την Τετάρτη, για την επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Κερατσίνι κάνει γνωστό ότι θα επανέλθει για το έργο.  Τονίζει χαρακτηριστικά: «Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι αρμόδιες αρχές θα επανεξετάσουν σύντομα και την επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, ως μία μεγάλη επένδυση που θα εδραιώσει το λιμάνι του Πειραιά στα κορυφαία Container Terminals της Ευρώπης».

 
Το υπουργείο Ναυτιλίας με ανακοίνωσή του την Πέμπτη θριαμβολογεί για την επένδυση των 611,8 εκατ. ευρώ που ξεκινά, ωστόσο ξέχασε να αναφερθεί στην απόρριψη του ενός έργου και στην απόσυρση του άλλου, όπως επίσης και στη δήλωση του Κινέζου προέδρου, για επανεξέταση τού απορριφθέντος έργου, παρά το γεγονός ότι επισκέφτηκε τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη την Πέμπτη. Καμία αναφορά, κανένας σχολιασμός.
Αντίθετα ο Γ. Πλακιωτάκης εξέφρασε την πλήρη ικανοποίηση του για το γεγονός πως «μια ιδιαίτερα σημαντική επένδυση, η οποία αντιμετώπισε για χρόνια προσκόμματα και ταλανίστηκε από ιδεοληψίες, παίρνει πλέον τον δρόμο της υλοποίησης, ανοίγοντας μια νέα σελίδα στις άριστες σχέσεις Ελλάδας και Κίνας».

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Δήλωση του Δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας για την απόφαση της ΕΣΑΛ

Δήλωση δημάρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου:

Η απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) να απορρίψει την πρόταση για επέκταση του car terminal στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας και την πρόταση για επέκταση του container terminal, με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας που είχε συμπεριληφθεί στο νέο master plan της Cosco, βρίσκεται σε θετική κατεύθυνση, αλλά, σε καμία περίπτωση, δεν μας καθησυχάζει.

Η χθεσινή απόφαση της ΕΣΑΛ είναι προφανώς αποτέλεσμα των σφοδρών αντιδράσεων που προκάλεσαν τα σχέδια μετατροπής του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά σε αποκλειστικό χώρο εργασιών της Cosco, με αποκλειστικό γνώμονα τα οικονομικά συμφέροντα του ιδιώτη επενδυτή. Ωστόσο η απόφαση της ΕΣΑΛ έχει να κάνει με την ανετοιμότητα των εμπλεκόμενων πλευρών για ένα τέτοιο έργο, καθώς όπως διέρρευσε στον Τύπο «η πρόταση κρίθηκε από τα μέλη της ΕΣΑΛ μη υλοποιήσιμη, καθώς δεν είναι ώριμες οι συνθήκες». Η παραδοχή αυτή μας θέτει σε ετοιμότητα και μπροστά σε νέα καθήκοντα, ώστε όποτε και όταν επανέλθει με κάθε τρόπο η πρόταση της Cosco που υποβαθμίζει την πόλη, το περιβάλλον και τις ανθρώπινες ζωές, να δώσουμε εμείς την τελική απάντηση.

Τα δύο έργα που είχαν συμπεριληφθεί στο νέο master plan του ΟΛΠ δεν θα υλοποιηθούν

Εάν διαβάσουμε, χωρίς καχυποψίες, την απόφαση της ΕΣΑΛ θα μπορούσαμε να πούμε ότι απέδωσαν καρπούς οι αντιδράσεις και οι διαμαρτυρίες της τοπικής αυτοδιοίκησης, των εργαζομένων, των φορέων και των πολιτών. 
Δύο έργα που είχαν συμπεριληφθεί στο νέο master plan του ΟΛΠ δεν θα υλοποιηθούν, όπως προέκυψε από την ολοκλήρωση της συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού Ανάπτυξης Λιμένων.

Συγκεκριμένα η Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) απέρριψε την πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας που είχε συμπεριληφθεί στο νέο master plan του ΟΛΠ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση κρίθηκε από τα μέλη της ΕΣΑΛ μη υλοποιήσιμη, καθώς δεν είναι ώριμες οι συνθήκες.
Το άλλο  έργο που αφορούσε την επέκταση του car terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, δεν τέθηκε από τον ΟΛΠ στη σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ.Ο νέος μώλος Δραπετσώνας παραμένει ως έχει για χρήση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και της ακτοπλοϊας. 

Βέβαια υπάρχουν και σκέψεις, όπως ότι τα έργα αυτά δεν ήταν στο master plan που παρουσιάστηκε πριν τις εκλογές και συμπληρώθηκαν στην εκδοχή που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο και ουσιαστικά αποσύρθηκε το ένα και απορρίφθηκε το άλλο στη σημερινή συνεδρίαση "καθώς δεν είναι ώριμες οι συνθήκες".
Τι έμεινε; Τελικά  πέρασε η παλιά εκδοχή του master plan με την μεγάλη επέκταση στην Πειραϊκή, με το  logistics center, τη δημιουργία ξενοδοχείων, κλ. 
Οπωσδήποτε είναι νίκη, όπως λένε και οι  αχρείαστες  και υπερβολικά "πανηγυρικές" αναρτήσεις, άλλωστε τα θέματα που έβαλε μπροστά η τοπική κοινωνία δεν θα υλοποιηθούν! Οι Κινέζοι υποχώρησαν(;), η ΕΣΑΛ άκουσε και εύκολα, σε λίγο χρόνο, πήρε τις αποφάσεις. Ερωτηματικά για το πως και το γιατί πάντα θα υπάρχουν, η ουσία μένει. Δεν θα γίνουν δύο έργα για τα οποία το δημοτικό συμβούλιο είπε όχι!
 Επιπλέον κρατάμε  ότι  σήμερα υπάρχει και ένας μεγάλος ηττημένος, ο Πειραιάς!

Νωρίτερα, οι δήμαρχοι Περάματος και Κερατσινίου – Δραπετσώνας σε τοποθετήσεις τους, εξέφρασαν τις αντιρρήσεις του στο προτεινόμενο master plan.
Έξω από το υπουργείο την ώρα που συνεδρίαζε η ΕΣΑΛ, δεκάδες εργαζόμενοι και επιχειρηματίες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας. 



Το υπουργείο  Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής επισημαίνει, ουσιαστικά "πανηγυρίζει" κι αυτό: «Με την σημερινή απόφαση της ΕΣΑΛ ολοκληρώνεται η διαδικασία έγκρισης του master plan της ΟΛΠ Α.Ε. και ανοίγει ο δρόμος για την πραγματοποίηση μιας εμβληματικής επένδυσης»! Πρόκειται για «μία μεγάλη επένδυση, εξαιρετικά σημαντική για τη χώρα, ύψους 611,8 εκατ. ευρώ, που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη, μπαίνει στη φάση της υλοποίησης. Σημαντικά εμπόδια ξεπεράστηκαν».
Πάμε γι΄άλλα!

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Κινητοποίηση για τη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ

Τελικά αύριο συνεδριάζει η ΕΣΑΛ για να εγκρίνει το Master Plan της Cosco χωρίς να έχει προηγηθεί καμία συζήτηση με τους Δήμους και τους φορείς των πόλεων που τους αφορά.

Η Δημοτική αρχή Κερατσινίου-Δραπετσώνας καλεί  τους συνδημότες  αύριο 9-10-2019 στις 4:00 μ.μ. στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, σε διαδήλωση, εκφράζοντας την αντίθεση τους στα σχέδια του κινεζικού μονοπωλίου.
 Η ανακοίνωση της δημοτικής αρχής καταλήγει: ΟΧΙ στα ΚΟΝΤΕΙΝΕΡΣ μέσα στις αυλές των σπιτιών μας.
ΟΧΙ στο ξήλωμα της ναυπηγικής ζώνης στο νέο μώλο Δραπετσώνας.
ΟΧΙ στο γιγαντιαίο car terminal

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Συζήτηση για το master plan ΟΛΠ

Ο «Πειραιάς για Όλους» και ο Νίκος Μπελαβίλας πραγματοποιούν
 την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 12.00 στο ΕΒΕΠ (Πλατεία Λουδοβίκου 1, Πειραιάς) σε συνέντευξη τύπου με θέμα:
 "Οι επιπτώσεις από το Μaster Plan του ΟΛΠ "
Συμμετέχουν οι:
– Θοδωρής Δρίτσας, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ά Πειραιά, πρώην υπουργός
– Γιώργος Γαβρίλης, πρώην αντιπεριφερειάρχης Πειραιά
Παρεμβαίνουν οι:
– Χρήστος Βρεττάκος, Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας
– Γιάννης Λαγουδάκης, Δήμαρχος Περάματος


Το Master Plan του ΟΛΠ ανεβάζει το «θερμόμετρο»! 
portnet
Συνέντευξη για τις επιπτώσεις του Master Plan του ΟΛΠ στην πόλη του Πειραιά δίνουν την Τρίτη το μεσημέρι στο ΕΒΕΠ ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Θ.Δρίτσας, οι δήμαρχοι Περάματος Γ.Λαγουδάκης, Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρ.Βρεττάκος, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γ.Γαβρίλης και ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά στις προηγούμενες εκλογές Ν.Μπελαβίλας.

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

Πολυεθνικές με «πράσινες» ευαισθησίες…

Του Γεράσιμου Λιβιτσάνου

Γιατί οι ασφαλιστικοί κολοσσοί ανησυχούν για το κόστος της κλιματικής αλλαγής εξήγησε στην Βουλή ο καθηγητής του ΑΠΘ Χρήστος Τζερεφός – Στον χορό της «πράσινης επιχειρηματικότητας» και η Τράπεζα της Ελλάδας
Αποτελεί παγκόσμια τάση πολυεθνικοί κολοσσοί να αναπτύσσουν …οικολογικές ευαισθησίες, για λόγους όμως που κάθε άλλο παρά σχετίζονται με το βιοτικό επίπεδο των κοινωνιών, αλλά με την κερδοφορία τους. Μάλιστα, η κατεύθυνση αυτή έχει τους εκφραστές της και στην Ελλάδα.
Η εκτίμηση αυτή επιβεβαιώθηκε με σαφήνεια από την τοποθέτηση του επίτιμου καθηγητή του ΑΠΘ Χρήστου Τζερεφού και τα στοιχεία που παρουσίασε στην Επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας της Βουλής που συνεδρίασε με αντικείμενο την κλιματική αλλαγή.

«Πράσινες» ασφαλιστικές πολυεθνικές
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην επιτροπή ο Χρήστος Τζερεφός
«σε πρόσφατη ανακοίνωση της Διεθνούς Ενώσεως Ασφαλιστικών Εταιρειών, εκδόθηκαν οι εξής αριθμοί. Ξέρετε, πρέπει να μιλάμε με αριθμούς για να μην υπάρχει αμφισβήτηση στα λεγόμενα. Το κόστος από τα καιρικά φαινόμενα σε παγκόσμια κλίμακα ήταν στην δεκαετία του 1950 δέκα (10) δισ. δολάρια από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα, στην τελευταία δεκαετία το κόστος έχει ανέβει στα χίλια (1.000) δισ. δολάρια δηλαδή, σε 60 χρόνια έχει ανέβει 100 φορές.

Νέες κινητοποιήσεις για τα καζάνια! (πρόσκληση)

Η Ένωση Γονέων Κερατσινίου-Δραπετσώνας μετά τον "Τερψηχώρο", παίρνει τη σκυτάλη και καλεί τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, τα εργατικά σωματεία, τους φορείς και τους μαθητές της πόλης μας σε οργανωτική σύσκεψη
τη ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΟΚΤΩΒΡΗ, στα 3ο & 7ο Γυμνάσια Κερατσινίου (Ζάππα & Παπαναστασίου), στις 6:30μ.μ.
για να συζητήσουν και να αποφασίσουν για την κλιμάκωση του αγώνα για να απομακρυνθούν τα καζάνια του από τις γειτονιές του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας.
Μάλιστα προτείνουν ως πρώτο αγωνιστικό σταθμό την πραγματοποίηση κινητοποίησης στο Περιφερειακό Συμβούλιο!



 Η ανακοίνωση που συνοδεύει το κάλεσμα αναφέρει:  ΕΞΩ ΤΑ ΚΑΖΑΝΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Δε συμβιβαζόμαστε με τις επικίνδυνες ουσίες που απειλούν εμάς και τα παιδιά μας!
Δεν πάει άλλο με την έντονη δυσοσμία και την αφόρητη κατάσταση στις γειτονιές μας!


Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα από τις μετρήσεις του «Δημόκριτου» για την ποιότητα του αέρα στην πόλη μας, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν θειούχες πτητικές ενώσεις που προέρχονται από επεξεργασία ή καύση πετρελαιοειδών. Επίσης καταγράφονται και τιμές βενζολίου που κάποιες μέρες ξεπερνούν τη μέση οριακή τιμή για την προστασία της υγείας μας! Επιβεβαιώνονται επομένως οι κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία!
Ειδικά τους τελευταίους μήνες η κατάσταση με τη δυσοσμία είναι αφόρητη. Είναι τόσο έντονη, που κυριολεκτικά δεν μπορούμε να ανοίξουμε τα παράθυρα των σπιτιών μας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Τουλάχιστον τα 3 τελευταία χρόνια, όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, η κατάσταση στην περιοχή μας γίνεται ανυπόφορη από τη δυσοσμία, χωρίς να είναι γνωστό τί επιπτώσεις έχει στη δημόσια υγεία. Κοντά στα καζάνια υπάρχουν σχολεία,

ΟΛΠ και COSCO και επέκταση και υπερβολές και δίκια κι άδικα…

του Μαν. Γλαμπεδάκη
 
Με ομόφωνο ΟΧΙ αλλά με διαφορετικές αντιλήψεις κατέληξε το δημοτικό συμβούλιο να αρνηθεί το νέο master plan της COSCO που ζητά την επέκταση των εργασιών της μπαζώνοντας την θάλασσα.

Καλόπιστα συμφωνώ με το ΟΧΙ. Η COSCO υπέγραψε μια συμφωνία με τις ελληνικές κυβερνήσεις και αντικατέστησε τον ΟΛΠ, αύξησε κάθετα τις λιμενικές δραστηριότητες, αποδίδει στο ελληνικό δημόσιο ότι είχε συμφωνηθεί, ο ΟΛΠ έπαψε να είναι ζημιογόνος επιχείρηση του δημοσίου, υπάρχουν κέρδη, υπάρχουν φόροι. 
Το νέο master plan όπου η COSCO ζητά επέκταση, νέα συμφωνία δηλαδή, για την αύξηση των δραστηριοτήτων της, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το αρχικό. Στο αρχικό, αυτό ήταν το λιμάνι και η γεωγραφία του, όλοι το γνωρίζαμε, όλοι οι δημότες το τρώγαμε στην μάπα δεκαετίες, δεν μπορούσαμε να πούμε «να φύγει το λιμάνι να μείνουμε εμείς», σ αυτό τον χώρο λειτούργησε η COSCO και πολλαπλασίασε την απόδοση κεφαλαίων της. Στο νέο, ζητά περισσότερο χώρο, μεγαλύτερο λιμάνι ζητά «να περιοριστείτε (ή να φύγετε) εσείς, να μείνω εγώ». Ποιοτικά, τελείως διαφορετική αντίληψη.

Τα αρνητικά στοιχεία για τους κατοίκους έχουν περιγραφεί δεν τα επαναλαμβάνω. Για ποιο λόγο να γίνουν ανεκτά; Για λόγους εθνικής οικονομίας προβάλλεται το επιχείρημα. Που μπορεί να φτάσει αυτό το επιχείρημα; 
Ο Πειραιάς είναι το δεύτερο λιμάνι σε όγκο διακίνησης κοντέινερ στην Μεσόγειο. Να γίνει πρώτο; Και μετά πρώτο στην ηπειρωτική Ευρώπη; 

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το master plan της Cosco

Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κερατσινίου- Δραπετσώνας για το master plan της Cosco, στην έκτακτη συνεδρίασή του στις 3 Οκτωβρίου 2019:

Με τη σύμπραξη όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων το λιμάνι του Πειραιά παραδόθηκε για αποκλειστική εκμετάλλευση στο κινέζικο κρατικό μονοπώλιο, το οποίο με αποικιοκρατικές μεθόδους οργανώνει την αύξηση των κερδών του σε βάρος των τοπικών κοινωνιών, της υγείας και της ίδιας της επιβίωσης των κατοίκων των Δήμων.

Στη νέα εκδοχή του Master Plan για το οποίο παρανόμως δεν έγινε καμία διαβούλευση προτείνονται για την πόλη δύο νέες παρεμβάσεις οι οποίες αλλάζουν με τρομακτικό τρόπο τη φυσιογνωμία της πόλης, βίαια χειροτερεύουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων, δημιουργούν σοβαρότατα κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά ζητήματα και απομειώνουν την περιουσία των δημοτών.

Η μία πρόταση της Cosco θέλει να δημιουργήσει μπροστά από την περιοχή στον Σκλαβενίτη χώρο εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερ).
Αφού μπαζώσει επιπλέον 130 στρέμματα θάλασσας, θα τοποθετήσει 10 γερανογέφυρες με στόχο να διακινεί από εκεί 3.000.000 εμπορευματοκιβώτια τον χρόνο.
Αυτή η δραστηριότητα θα γίνεται μέσα στον οικιστικό ιστό δημιουργώντας 24 ώρες το 24ωρο αφόρητες συνθήκες ηχορύπανσης και φωτορύπανσης που θα διώξει τους ανθρώπους από τα σπίτια τους ή αν δεν μπορούν, θα τους οδηγήσει να κλείνονται μέσα σε αυτά προσπαθώντας να μετριάσουν το πρόβλημα.

ΟΧΙ ΣΤΟ Master plan της COSCO-ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ -


O συνδυασμός Κερατσίνι- Δραπετσώνα Αλλάζουμε, υπερψήφισε τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, σχετικά με την απόπειρα του Δήμου Πειραιά, για την λειτουργία του νεκροταφείου της Ανάστασης, καθώς και για το master plan της Cosco
Ο Επικεφαλής του Συνδυασμού Κερατσίνι- Δραπετσώνα#ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ, και δημοτικός Σύμβουλος κος Καμάς Παντελής, κατά την ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας, για για τα ζήτημα του Master plan της Cosco, και της απόφασης του Δήμου Πειραιά, για την επαναλειτουργία του νεκροταφείου της Ανάστασης, αφού κατ΄αρχάς εξέφρασε την υποστήριξη του Συνδυασμού του στον κ. Βρεττάκο, για την Αγωγή που άσκησε η OIL ONE.'ασκησε κριτική στη δημοτική αρχή για τους χειρισμούς της.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Δελτίο τύπου: Τόνισε την ανάγκη για αγώνα διατυπώνοντας την άποψη του Συνδυασμού του για τα ζητήματα που απειλούν με υποβάθμιση της ζωής στο Κερατσίνι, διατυπώνοντάς 4 ΟΧΙ :
- ΟΧΙ ΣΤΟ MASTER PLAN της COSCO
- ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
- ΟΧΙ ΣΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ
- ΟΧΙ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΣΤΟ ΣΧΙΣΤΟ

 Επέκρινε τον τρόπο διαχείρισης των ζητημάτων από τον κύριο Βρεττάκο, την προηγούμενη πενταετία, λέγοντας σχετικά : «Κύριε Δήμαρχε, δημιουργήσατε, την προηγούμενη πενταετία, στην πόλη, έναν αναιτιολόγητο, εφησυχασμό. Μία εικόνα στρεβλή, που μόνο ως εκδούλευση, στην απελθούσα κυβέρνηση μπορεί να εκληφθεί. Η πόλη μας, με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ, απέκτησε το σύνδρομο του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ. Οι ορχήστρες παιάνιζαν στα δωρεάν πάρτι των λιπασμάτων, την ώρα που η COSCO, ετοιμαζόταν να ασελγήσει στις ακτές μας, ο Δήμος Πειραιά να λειτουργήσει την Ανάσταση, η κυρία Δούρου μας φόρτωνε την επεξεργασία των απορριμμάτων του μισού λεκανοπεδίου, και εσείς διαβεβαιώνατε ότι όλα πάνε καλά, την ώρα που ήδη είχαμε συγκρουστεί με το παγόβουνο. Δεν γνωρίζατε αν τα κάνατε συνειδητά, ή αν δεν είχατε καταλάβει. Μπορείτε για την αμέλειά σας, να υιοθετήσετε όποια επιλογή επιλέξετε. »
 
 Αναλυτικά η τοποθέτηση του κ. Καμά στη συνεδρίαση (εδώ)