Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

"Δεν θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας"

Μιλώντας 8-06-2023 στην παρουσιάστρια του «Πρωινού μας», ο Σπ. Μαρτίκας άνοιξε για πρώτη φορά τα χαρτιά του.

Ο Σπ. Μαρτίκας ξεκίνησε την κουβέντα του με τη Φ.Σκορδά σήμερα στο «Πρωινό μας» από τα σχεδία του για τον δήμο Κερατσινίου.
«Χθες το βράδυ είχα μια πολύωρη συζήτηση, πολύ ουσιαστική συζήτηση για τον δήμο του Κερατσινίου. Αλλάζει η πόλη μας. Εκσυγχρονίζεται η πόλη μας -δεσμεύσεις και υποσχέσεις που δεν αθετηθούν σε καμία περίπτωση.

Δεν θα κατέβω εγώ. Αλλά η δέσμευση αυτή είναι τόσο ουσιαστική που ο συγκεκριμένος άνθρωπος που θα αναλάβει την ευθύνη θα αλλάξει επιτέλους την πόλη μας.
Θα είμαι πλάι σε αυτόν τον άνθρωπο. Θα τον στηρίξω πολύ δυνατά. Δεν θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τον δήμο Κερατσινίου αλλά είμαι ενεργά προσκείμενος στον δήμο με τεράστια δράση εδώ και πολλά χρόνια και ειδικά τώρα σε αυτόν τον δήμο που έχει υποβαθμιστεί, που έχει υποτιμηθεί. Είναι ο τρίτος μεγαλύτερος δήμος στην Αττική και έχει υποστεί τη μεγαλύτερη υποβάθμιση» είπε ο τέως παίκτης του «Survivor All Star». πηγή