Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Κυκλοφοριακή μελέτη «φρενάρει» τα έργα στον ΟΛΠ


Σε διαβούλευση θα πρέπει να τεθεί η κυκλοφοριακή μελέτη στο λιμάνι του Πειραιά
και η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τα συναρμόδια υπουργεία και τους φορείς αλλά και στο περιφερειακό συμβούλιο προκειμένου να υπάρξει η τελική γνωμοδότηση αποδοχής της. 
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα υπάρξει εκ νέου... αδειοδότηση όλων των έργων, τα οποία «φρέναραν» λόγω της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας που συζητήθηκε στις 24 Μαρτίου 2023 μετά από προσφυγή δημάρχων της περιοχής.

Πρόκειται για τη νότια επέκταση του λιμανιού Πειραιά, που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό μεγάλων κρουαζιερόπλοιων (άνω των 300 μέτρων), δίνοντας ώθηση στις προσπάθειες για ανάπτυξη και ενίσχυση της κρουαζιέρας, το έργο της βυθοκόρησης στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, αλλά και αυτό της επέκτασης στο λιμάνι του Ηρακλέους.

Εξαίρεση από την απόφαση αναστολής του ΣτΕ αποτελούν μόνο τα έργα αναβάθμισης και συντήρησης των υποδομών του λιμανιού. Ένα από αυτά αφορά την υπόγεια διασύνδεση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων (car terminal) με τον πρώην χώρο του ΟΔΔΥ, όπου και θα γίνει κέντρο logistics, αρχικού προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργο που το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι έχει προχωρήσει σημαντικά και θα διευκολύνει την κυκλοφορία των γειτονικών περιοχών.
Υπενθυμίζεται ότι χάρη στις διαδικασίες των αλλεπάλληλων διαβουλεύσεων τις οποίες υπέστη το master plan του ΟΛΠ υπήρξε σημαντική καθυστέρηση των επενδύσεων που προβλέπονταν σε αυτό.
theseanation.gr