Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

"Ακούσατε το κλάμα μου, τώρα θα ακούσετε και τη φωνή μου!"

"154 εκτός πίνακα ΕΒΠ για ένα λάθος"
 από τη Βάσια Σταθά
6 Χρόνια καταθέτω περίπου 18 έγγραφα τη φορά, τη μια μέρα στον ένα φορέα και την αμέσως επόμενη στον άλλο, φέτος 31 έγγραφα από ικα, Βεβαιώσεις εργοδοτών, υπεύθυνες δηλώσεις, πιστοποιητικά κ.α. 
Έχω όλα τα πτυχία, καλύπτω τα κύρια και μερικά δευτερεύοντα προσόντα ,έχω την εμπειρία μου και τα μόρια μου. 
Άγχος και αϋπνία αν και πότε θα βγει η προκήρυξη. 
Άγχος και αϋπνία να μαζέψεις όλα τα χαρτιά που φυσικά να έχουν και κοντινή ημερομηνία με την προκήρυξη. 
Άγχος και αϋπνία να διαβάσεις τα ψιλά γράμματα της αίτησης. Και ναι Όταν δεν είναι ξεκάθαρα και σαφή, κι όταν σκέφτεσαι ότι για ένα λάθος κουτάκι θα πεινάσει η οικογένεια σου, ναι τότε το κάνεις το λάθος!
Άγχος και αϋπνία αν πήγε με το ταχυδρομείο η αίτηση. Άγχος και αϋπνία που πρέπει να στείλεις και δεύτερο φάκελο με νέα χαρτιά γιατί στη μέση της προθεσμίας θυμήθηκαν να ζητήσουν και άλλα. 
Άγχος και αϋπνία γιατί πάλι σε λυπήθηκαν στο ΙΚΑ, πάλι έσκυψες το κεφάλι για να πάρεις γρήγορα τα χαρτιά. 
Άγχος και αϋπνία γιατί ως πότε θα τα προλαβαίνεις.
Άγχος και αϋπνία γιατί ως πότε θα γυρνάς από σχολείο σε σχολείο.
Άγχος και αϋπνία γιατί ακόμα κι αν πεινάς ακόμα κι αν πότε δεν απάντησαν στα τηλέφωνα ακόμα κι αν σου είπαν περάστε έξω και μάθετε να διαβάζετε...ακόμα αγαπάς αυτό που κάνεις! 
Ακόμα λαχταράς την τάξη τα παιδιά. Υπομένεις τα πάντα γιατί θες να είσαι εκεί να τους χαμογελάς και να σου χαμογελούν, να είσαι δίπλα τους να τα στηρίζεις και να τα υποστηρίζεις! Τι κι αν σε πετάνε οι φορείς, τι κι αν θέλουν άλλους αναλώσιμους, όπως εσυ, τι κι αν σε κατηγορούν για να σκεπάζουνε τα λάθη τους πως εσύ πας να φας τη θέση αλλουνού! 
Έχω ακόμα θέση τη βλέπετε; εκεί μες τα παιδιά χαμογελώ και ζω και αναπνέω!!!! Εσείς μου αρπάζεται τη θέση μου! Εγώ την είχα απ' την αρχή στην ψυχή μου κι έπειτα και στα έγγραφα που κάθε χρονιά πετάτε στα σκουπίδια! 
Ακούσατε το κλάμα μου όλη την εβδομάδα τώρα θα ακούσετε και τη φωνή μου! Έχω φωνή που θα φωνάζει την αληθεια!