Με δελτίο Τύπου, χθες, η ΔΙΕΛΠΙΣ- FORMULA1, ενημερώνει για τις εξελίξεις στο θέμα κατά τους τελευταίους 6 μήνες.
Παρακάτω δημοσιεύουμε το δελτίο τύπου, το οποίο εκτός από το αναλυτικό χρονικό της όλης προσπάθειας αφήνει κάποιες αιχμές στην τελευταία παράγραφο "για προσπάθειες εμπλοκής του εγχειρήματος το τελευταίο διάστημα...(;)", αναφέροντας και το σχόλιο των εμπειρότερων, του ειδησεογραφικού portal newsbeast που υπογραμμίζει και επιπλέον δυσκολίες: "Πέρα από τις ευχές για την θετική έκβαση της όλης προσπάθειας, το σχόλιο που μπορεί να γίνει είναι ότι το πράγμα στην πραγματικότητα λειτουργεί αντίθετα για τον αυτοκράτορα της F1, στη φάση του σχεδιασμού ποτέ δεν απογοητεύει τους ενδιαφερόμενους. Στο δια ταύτα όμως, ζητά πρώτα να φτιάξεις την πίστα, μετά έρχεται και τη βλέπει και αφού λάβει μια τριψήφια προκαταβολή (σε εκατομμύρια), ορίζει ημερομηνία τέλεσης αγώνα F1, συνήθως μία 3ετία αργότερα."
Το χρονικό για τη δημιουργία της πίστας, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της ΔΙΕΛΠΙΣ- FORMULA1:
Διακόσιες είκοσι τρεις ημέρες μετά την παρουσίαση της πρότασης του DIELPISFORMULA1, από τον Δήμαρχο του Κερατσινίου-Δραπετσώνας, κ. Λουκά Τζανή, και τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κο Βασίλη Δεσποτόπουλο, οι εξελίξεις που υπήρξαν για την υποψηφιότητα της χώρας μας, σε εσωτερικό επίπεδο αλλά και προς τις αρμόδιες για τη διοργάνωση αγώνων F1 υπηρεσίες, είναι οι πιο κάτω:
1) 23 Νοεμβρίου 2011: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής του φακέλου υποψηφιότητας για τη διοργάνωση αγώνων F1 στη Δραπετσώνα, με την ονομασία DIELPISFORMULA1. Η πίστα αγώνων ονομάσθηκε “ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΙΑ” πίστα αφού η περιοχή είναι ιστορικής σημασίας λόγω της περίφημης Ναυμαχίας της Σαλαμίνας. Ο φάκελος απεστάλη προς τον πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκίνησης (FIA) κ Ζαν Τοντ και προς τον κ. Μπέρνι Έκλεστον.
2) 1 Δεκεμβρίου 2011: Έγγραφη απάντηση του προέδρου της FIA, κ. Ζαν Τοντ προς τους κ. Λουκά Τζανή και κ. Βασίλη Δεσποτόπουλου, στους οποίους δήλωνε την χαρά του και την υποστήριξη για την προσπάθεια που κάνει ο Δήμος και η ΕΛΠΑ και εξέφραζε τη μεγαλύτερή του ενθάρρυνση για συνέχεια.
3) 7 Δεκεμβρίου 2011: Συνάντηση του κου Δεσποτόπουλου με τον κ. Μπέρνι Έκλεστον, στο Ν. Δελχί, κατά την διάρκεια της απονομής 2 των βραβείων στους πρωταθλητές, στην οποία εκτός της ενημέρωσης υπήρξε εκδήλωση του ενδιαφέροντος για την υποψηφιότητα της χώρας μας, από πλευράς κ. Μπέρνι Εκλεστον για αναλυτικότερη ενημέρωση σε συνάντηση που θα μας όριζε ο ίδιος μέσα στους πρώτους μήνες του 2012.
4) Αρχές Δεκεμβρίου 2011: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού (κ. Παύλος Γερουλάνος) και έναρξη διαδικασιών ώστε να τροποποιηθεί η νομοθεσία σε θέματα διοργάνωσης και χωροθέτησης πιστών, εντός της χώρας μας, αντικείμενο για το οποίο είναι αρμόδιο το συγκεκριμένο Υπουργείο.
5) Τέλη Δεκεμβρίου 2011: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του ΥΠΕΚΑ (κ. Νίκος Σηφουνάκης) και έναρξη διαδικασιών για ένταξη της ευρύτερης περιοχής με βάση τον σχεδιασμό του DIELPISFORMULA1 που αφορά συντελεστές δόμησης και χρήσεις γης. Ο Υπουργός κ. Νίκος Σηφουνάκης θα είναι και ο συντονιστής μεταξύ των Υπουργείων και των Οργανισμών που εμπλέκονται καθ’ οποιονδήποτε τρόπο στην υλοποίηση του εγχειρήματος.
6) Αρχές Ιανουαρίου 2012: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης (κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης). Διερευνάται η πιθανότητα ένταξης του όλου εγχειρήματος σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Το έργο χαρακτηρίσθηκε Αναπτυξιακό.
7) 11 Ιανουαρίου 2012: Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ – IOC), δια στόματος του προέδρου κου Ζακ Ρόγκ, ανακοίνωσε την ένταξη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) στην Ολυμπιακή οικογένεια. Αυτό το γεγονός, από Ελληνικής πλευράς θεωρείται η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ για την εμπλοκή της χώρας μας ως ηγέτη και διοργανωτή σε παγκόσμιο επίπεδο αφού οι πρώτοι επίσημοι αγώνες επί τροχού έγιναν στους Ολυμπιακούς του 680 π.Χ. Άλλωστε η υποψηφιότητά μας για διεξαγωγή αγώνων F1 στην Ελλάδα, στηρίζεται στη Μυθολογία και στην Ιστορία μας.
8) Τέλη Ιανουαρίου 2012: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υφυπουργείου Ναυτιλίας (κ. Άδωνις Γεωργιάδης). Η πρόταση θεωρήθηκε Αναπτυξιακό έργο, ιδανικό για την προβολή του λιμανιού και της Ελληνικής Ναυτιλίας γενικότερα.
9) 24 Ιανουαρίου 2012: Στο Δημαρχείο του Κερατσινίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου της περιοχής κ. Λουκά Τζανή, του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΛΠ Α.Ε., κου Γιώργου Ανωμερίτη και του DIELPISFORMULA1. Ο πρόεδρος του ΟΛΠ, κος Γιώργος Ανωμερίτης, μετά την παρουσίαση της υποψηφιότητας διοργάνωσης αγώνων F1, δήλωσε ότι μετά από πολλά χρόνια και μεγάλο αριθμό προτάσεων επιτέλους γίνεται μια μελέτη για την ανάπτυξη της περιοχής, η οποία έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από τις μέχρι τώρα προτάσεις και επιβεβαιώθηκε η σύμφωνη γνώμη του ΟΛΠ, καθώς και η ΑΜΕΣΗ προώθηση από πλευράς του. Είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ στιγμή για την προώθηση της υποψηφιότητας για ένταξη της χώρας μας στο παγκόσμιο καλεντάρι αγώνων F1, αφού υπάρχει από όλους τους αρμόδιους φορείς η σύμφωνη γνώμη.
10) Αρχές Φεβρουαρίου 2012: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (κ. Μάκης Βορίδης), ο οποίος δήλωσε την συμπαράστασή του στο εγχείρημα για διοργάνωση αγώνων F1 στην Ελλάδα.
Αυτή η διοργάνωση, εφόσον μας ανατεθεί, θα προβάλει παγκόσμια την χώρα μας σε μια κρίσιμη περίοδο κατά την οποία χρειάζεται μια ενίσχυση της εικόνας μας. Είναι ένα έργο καθαρά αναπτυξιακό, όχι μόνο για την περιοχή του μεγαλύτερου λιμανιού της Μεσογείου με 21.000.000 επιβάτες για το 2011 και του Δήμου της Δραπετσώνας-Κερατσινίου, αλλά αναμφίβολα για ολόκληρη τη Χώρα, την Ιστορία, τη Μυθολογία, τον Τουρισμό και τον Αθλητισμό μας, αφού η προβολή και η διαφήμιση που θα λαμβάναμε θα ανερχόταν στους 600.000.000 τηλεθεατές ανά αγώνα, τουλάχιστον.
Όπως δυστυχώς συνηθίζουμε ως λαός να προτάσσουμε το ατομικό από το κοινό συμφέρον, έχουν το τελευταίο διάστημα γίνει προσπάθειες εμπλοκής σε αυτό το εγχείρημα, από διάφορους με σκοπό από τις θέσεις και τις γνωριμίες που κατέχουν, να ανατρέψουν αυτήν την πρόταση για να εκπληρώσουν τα δικά τους σχέδια, αδιαφορώντας πλήρως για το εθνικής σημασίας έργο που προωθείται.
Ζητούμε από όλους τους εμπλεκόμενους και μη, όπως υποστηρίξουν το επόμενο διάστημα με τον τρόπο που ο καθένας μπορεί αλλά και με τα μέσα που διαθέτει, την ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ προσπάθεια, η οποία βρίσκεται σε τελικό στάδιο έχοντας ξεκινήσει εδώ και δυόμιση χρόνια περίπου.
Για τη ΔΙΕΛΠΙΣ FORMULA 1, Αθανάσιος Π. Παπαθεοδώρου, Αρχιτέκτων
dielpisformula1.blogspot.com, dielpisformula1@gmail.com