Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

"Για την Χαρά ...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΤΗΝ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΙΣΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ
Η Ι.Σ πέρασε μια πολύ δύσκολη περιπέτεια υγείας.
Νέα δραστήρια γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών βρέθηκε αντιμέτωπη με τις δυνάμεις της.
Η ζωή της ανατράπηκε από τη μια στιγμή στην άλλη.
Τα νοσοκομεία, οι γιατροί, οι θεραπείες και οι αμέτρητες ώρες μακριά από τα παιδιά της, έγιναν ξαφνικά η νέα της καθημερινότητα.
Μέσα σε όλα αυτά τα δύσκολα, βρέθηκε εντελώς αναπάντεχα ένας άνθρωπος που στήριξε την ίδια και την οικογένεια της όσο κανείς. Αυτόν τον άνθρωπο, τη δασκάλα της κόρης της, θέλησε να ευχαριστήσει δημόσια μέσα από την επιστολή που δημοσιεύουμε σήμερα στο neakriti.gr.

"Για την Χαρά ....
Είναι κάποιες φορές που η ζωή σου επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις.
Οι πρώτες σου σκέψεις συνήθως είναι ότι δεν μπορεί να συμβαίνει σε σένα... ότι κάτι έχει γίνει λάθος...
κι όμως όταν ηρεμείς και βλέπεις πια ξεκάθαρα το πρόβλημα ξεκινάς να οργανώνεις πως θα το αντιμετωπίσεις.
Κι όταν συμβαίνει να είσαι και μαμά με δυο μικρά παιδιά πρέπει… οφείλεις να φανείς δυνατή.
Ναι... τη δύναμη την έχουμε μέσα μας.
Κάποιοι τη βρίσκουν στο θεό.
Εγώ τη δύναμη τη βρήκα όταν έβλεπα το σύζυγο μου, τους φίλους μου ακόμα και ανθρώπους που δεν γνώριζα καλά, να συναισθάνονται την κατάσταση μου, να μ´ αγκαλιάζουν εγκάρδια λέγοντας μου πως όλα θα πάνε καλά. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους που δεν γνώριζα καλά, σχεδόν καθόλου, μου έδωσε την πιο ζέστη αγκαλιά.
Αυτός ο άνθρωπος είναι η δασκάλα της κόρης μου στην Α' δημοτικού στο 6ο Δ.Σ Ηρακλείου.
Η κυρία Χαρά Καρύδη. Η Χαρά στήριξε την οικογένεια μου, βοήθησε το παιδί μου να είναι ήρεμο και χαρούμενο το διάστημα που έπρεπε να λείψω για τη θεραπεία μου.
"Ο λόγος που το κάνω" μου είπε "είναι γιατί κάποια στιγμή ίσως χρειαστώ κ 'γω βοήθεια και θα ήθελα να υπάρξει κάποιος που να με στηρίξει".
Λοιπόν Χαρά μου, εγώ και η οικογένεια μου σου ευχόμαστε να μην χρειαστείς ποτέ τέτοιου είδους βοήθεια, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου, να σε χαίρονται οι γονείς σου που ανέθρεψαν ένα παιδί μεγαλόψυχο και ανιδιοτελές και τέλος είναι μεγάλη τύχη και τιμή που η πρώτη δασκάλα της κόρης μου είσαι εσύ... αποτελείς παράδειγμα ανθρώπου και εκπαιδευτικού... Σ´ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου...

Ι.Σ"
 Πηγή: neakriti