Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

"Ώρα για καθαρές κουβέντες":

"Ώρα για καθαρές κουβέντες": (Επιστολή - καταπέλτης του Αλ. Χρυσού. Απαντάει στους επικριτές του- Δημοσιεύει το πόθεν έσχες και προκαλεί  σε διάλογο τον οποιονδήποτε  ...)

Ανοικτή επιστολή του υποψήφιου Δημάρχου Κερατσινίου - Δραπετσώνας Αλέξανδρου Χρυσού.

 Αγαπητοί συνδημότες,
Το τελευταίο διάστημα μέσω φυλλαδίων και δημοσιευμάτων δέχομαι ένα συντονισμένο πόλεμο λάσπης που εντείνεται καθώς πλησιάζουμε στις εκλογές.
Είναι φανερό:


Κάποιοι έχουν θορυβηθεί από την απήχηση της υποψηφιότητας μου και παραποιώντας στοιχεία προσπαθούν να δημιουργήσουν σύγχυση.


Τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ανακοίνωση που εξέδωσαν υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι του κ. Λουκά Τζανή, οι οποίοι ήταν ανεπιθύμητοι στον συνδυασμό μου και τώρα λασπολογούν εναντίον μου.


Αναφέρεται στην συγκεκριμένη ανακοίνωση ότι δήθεν το χρέος στις 31-12-08 είναι 15,300.000€, κατηγορώντας εμένα για τη δημιουργία του.


Απαντώ: Με βάση επίσημο δημοσιευμένο ισολογισμό που επικυρώθηκε από ορκωτό λογιστή, το χρέος κατά την 31/12/08 ήταν 9.900.000 ευρώ, το οποίο μέσα στο 2009 μειώθηκε πλέον του 1.000.000 ευρώ.


Το χρέος του δήμου, δημιουργήθηκε από την πολιτική ορισμένων τωρινών συνεργατών του κ.Τζανη μέσω των 19 δανείων που έλαβαν και είχαν ως αποτέλεσμα να σωρευτούν χρέη στον δήμο και να μείνουν απλήρωτοι οι εργαζόμενοι των δημοτικών επιχειρήσεων επί 36 μήνες.


Σας πληροφορώ λοιπόν ότι ξεχρεώσαμε τις οφειλές προς τους εργαζόμενους και νοικοκυρέψαμε τον δήμο.
Μάλιστα στις 31/12/2009, ο Δήμος Δραπετσώνας ήταν από τους λίγους Δήμους στην χώρα που είχαν πια θετικό πρόσημο 1.360.000€.


Αυτή είναι η αλήθεια, όσο και αν αυτή δεν ικανοποιεί κάποιους.


Πολίτες του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, Δεν μου ταιριάζουν οι υπεκφυγές. Δεν μου ταιριάζει να κρύβομαι πίσω από συνεργάτες μου. Πάντα μου άρεσαν οι καθαρές κουβέντες. Σας ζητώ να με κρίνετε επί τη βάση της εντιμότητας μου, του επιτυχημένου έργου μου και των προγραμματικών μου προτάσεων για τον νέο δήμο.


1) Δεν επιτρέπω σε κανέναν επαγγελματία λασπολόγο να αφήνει υπαινιγμούς για την ηθική μου ακεραιότητα. Κατά συνέπεια, έχω ήδη αναρτήσει στην ιστιοσελίδα μου το πόθεν έσχες μου. Σας χρωστάμε να είμαστε απέναντι σας ειλικρινείς και ξεκάθαροι.


2) Είμαι απόλυτα περήφανος για το έργο μου ως δήμαρχος Δραπετσώνας και έτοιμος να απαντήσω σε οτιδήποτε αφορά είτε το έργο που επιτύχαμε την περασμένη τετραετία, είτε το έργο που προτείνουμε ως συνδυασμός για την επόμενη.


 Προκαλώ τον κ. Τζανή και τον οποιονδήποτε, σε δημόσιο διάλογο.
Είναι απόλυτο δικαίωμα των πολιτών να ενημερωθούν επί των θέσεων του κάθε συνδυασμού, να συγκρίνουν τις προτάσεις μας, να κρίνουν το έργο μας, πρώτου αποφασίσουν για το μέλλον του τόπου.


Αρκετά με τη λασπολογία, τα ψεύτικα λόγια και τις μεγάλες υποσχέσεις


Καθαρές κουβέντες.
Όλα στο φως.



Αυτό ζητούν από εμάς οι πολίτες.
Οφείλουμε όλοι μας να ανταποκριθούμε σε αυτό το καθήκον.


Αλέξανδρος Χρυσός
Υπ. Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας
http://www.chrysosalexandros.gr/news/single_news.php?n_id=12