Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Η Δραπετσώνα δεν φοβίζει την Πάτρα.

Δημοσίευμα από ενημερωτικό portal  της Δυτικής Ελλάδας attacktv που δίνει και μια άλλη διάσταση στο θέμα της Formula1΄και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες!

Η Δραπετσώνα δεν φοβίζει την Πάτρα - Kαθησυχαστικός απόλυτα ο Ευ. Φλωράτος
Την παραμικρή ανησυχία δεν δείχνει να έχει ο πρόεδρος της "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.", Ευ. Φλωράτος, όσον αφορά τον... ανταγωνισμό που υφίσταται η αχαϊκή πρωτεύουσα από τη Δραπετσώνα, που τελευταία εμφανίζεται να διεκδικεί δυναμικά την κατασκευή αντίστοιχου έργου στα όριά της και μάλιστα φέρεται να έχει αποσπάσει την εύνοια και του "αφεντικού" της Formula 1, Mπέρνι Έκλεστοουν.
Μιλώντας στο attacktv.gr, ο κ. Φλωράτος διαβεβαίωσε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο διδεκατομμύριο να γίνει η πίστα σε Δραπετσώνα-Κερατσίνι, όχι για λόγους νομικούς, αλλά ουσιαστικούς». 
Επίσης, υποστήριξε ότι η ωριμότητα του έργου έχει φτάσει πλέον στο επίπεδο του 99,99%. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο Προεδρικό Διάταγμα 14/2007, από το οποίο προκύπτουν οι προδιαγραφές κατασκευής και λειτουργίας αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα, αλλά και στην απόφαση που έχει λάβει το Υπουργείο Ανάπτυξης, για την ένταξη του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο 3299/2004, συνοδεύοντάς την, μάλιστα, με την έγκριση επιδότησης 29,46 εκατ. ευρώ.

Όσο για τους πανηγυρικούς τόνους, ο Ευ. Φλωράτος σχολίασε ότι ο Δήμαρχος της άλλης διεκδικήτριας πόλης φαίνεται πως δεν γνωρίζει ότι, με βάση τόσο την ελληνική νομοθεσία όσο και τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ατοκινήτου και Μοτοσικλέτας, δεν επιτρέπεται η κατασκευή πίστας σε δημόσιο δρόμο.
Αντέκρουσε δε το αντεπιχείρημα που προβάλλουν κάποιοι για την περίπτωση του Ράλι του Μόντε Κάρλο, επισημαίνοντας ότι «η πίστα στο Μονακό έγινε σε άλλη εποχή και διατηρείται ως θεσμός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να επαναληφθεί». 

"Μύλος" το ιδιοκτησιακό των "ανταγωνιστών"
Ο κ. Φλωράτος τόνισε ακόμη ότι άλλη μία παράμετρος την οποία δείχνουν να παραγνωρίζουν οι προπαγανδιστές της κατασκευής αυτοκινητοδρομίου στη Δραπετσώνα είναι ότι εκεί δεν έχει εξασφαλιστεί η χρήση γης για το αυτοκινητοδρόμιο, τη στιγμή που ο προοριζόμενος για τη λειτουργία του χώρος ανήκει σε πολλούς συνιδιοκτήτες, όπως το Ελληνικό Δημόσιο, η Εθνική Τράπεζα, αλλά και η εταιρεία των Λιπασμάτων.
Επιπρόσθετα, παρατήρησε ότι δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για Formula 1 σε μια μικρή χώρα σαν την Ελλάδα και μάλιστα στην κατάσταση που βρίσκεται η οικονομία της σήμερα, ενώ, σχετικά με τα περί "πράσινου φωτός" από τον Έκλεστοουν, υποστηρίζει χαρακτηριστικά ότι «είναι ο 'πωλών τοις μετρητοίς' του αθλήματος και δεν λέει ποτέ όχι σε κανέναν, όταν αυτός ο κάποιος έχει τη δυνατότητα να του καταβάλει 20 εκατ. δολάρια δικαιώματα για κάθε διοργάνωση αγώνα F1».
Στον αντίποδα όλων αυτών, όπως είπε, βρίσκεται το Αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας, όπου το μόνο που απομένει για να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου είναι η επικύρωση της απόφασης του Υπουργείου Ανάπτυξης από τη Βουλή που θα προκύψει μετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.
Σχεδόν έτοιμα τα υποστηρικτικά έργα
Όσον αφορά δε τα υποστηρικτικά έργα, ο κ. Φλωράτος υπενθύμισε ότι έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαπλάτυνση του δρόμου Κουρλαμπά-Χαλανδρίτσας, καθώς κι ότι έχουν δρομολογηθεί από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με εξασφαλισμένους από το ΕΣΠΑ πόρους, τόσο η παράκαμψη Χαλανδρίτσας όσο και ο κόμβος σύνδεσης της Περιμετρικής της Πάτρας με την οδό "111".
Παράλληλα, τόνισε ότι η "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε." έχουμε ήδη λάβει έγκριση σκοπιμότητας, αλλά και τις απαιτούμενες άδειες από τον ΕΟΤ, ενώ έχει πετύχει και το χαρακτηρισμό, στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Πάτρας, της συγκεκριμένης έκτασης ως "χώρου μηχανοκίνητου αθλητισμού".
Κατέληξε δε ότι τον κ. Έκλεστοουν θα τον χρειαστούμε όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή και ισχυροποιηθεί η ελληνική οικονομία, ώστε να μπορεί να επιδοτήσει μέρος των υψηλών απαιτήσεων του ίδιου ή του διαδόχου του. πηγή