Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Ζ. ΖΟΥΠΗΣ: Τις επόμενες μέρες θα σταθμίσω όλα τα δεδομένα...

ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. Δήλωση Δημοτικού Συμβούλου Κερατσινίου- Δραπετσώνας Ζαχαρία Ζούπη, επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»
 
Το τελευταίο διάστημα ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη φάση της ζωής μου, λόγω της απώλειας του πατέρα μου και της δοκιμασίας που περάσαμε και περνούμε όλη η οικογένεια. Δεν νομίζω, ούτε θέλω να σταθώ παραπάνω σ αυτό το θλιβερό γεγονός. Την ίδια περίοδο μέσα σε ένα κλίμα άσχημο, βρίσκομαι σε φάση προβληματισμού για την κάθοδό μου ή μη στις ερχόμενες Δημοτικές Εκλογές. Η μόνη στιγμή που μίλησα για τους προβληματισμούς μου ήταν στην Συνέλευση του ΚΙΝΑΛ. Αυτό ήταν και η αφετηρία να γίνουν μια σειρά διεργασίες.


Εκατοντάδες πολίτες από όλο το πολιτικό φάσμα με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτούν τι θα κάνω, παροτρύνοντάς με να είμαι υποψήφιος μιας και ήμουν ο μόνος που όλα τα προηγούμενα χρόνια και από όλους τους πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς χώρους είχα ενεργή παρουσία, άσκησα σταθερή, δυναμική αντιπολίτευση. Θυμίζω, ότι από τους 6 υποψήφιους Δημάρχους της Αντιπολίτευσης άλλοι παραιτήθηκαν από την επομένη των εκλογών, άλλοι έρχονταν μια φορά στο τρίμηνο και για λίγο στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αυτός ήταν ο σεβασμός που έδειξαν απέναντι σε όσους τους ψήφισαν. Πρακτικά μόνο εγώ και ο επικεφαλής της Παράταξης του Κ.Κ.Ε (αρχικά ο Η. Πατίδης και στην συνέχεια ο Γ.Καλαμαράς) είχαμε παρουσία. Όλους αυτούς τους πολίτες τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Ταυτόχρονα, πολλοί ανακοινώνουν ότι σίγουρα δεν θα κατέβω και ζητούν την στήριξη δημοτών και στελεχών που βρίσκονται κοντά μου. Άλλοι διαδίδουν ότι ζήτησα την στήριξη της Ν.Δ. Άλλοι προωθούν δικά τους σενάρια. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε. Οι συμπεριφορές τους, όπως όλων, θα αξιολογηθούν την κατάλληλη στιγμή.

Αυτό που οφείλω να πω, είναι ότι αυτό που σταθερά υποστήριξα και πάλεψα μέχρι σήμερα είναι η ανάγκη μιας ευρείας συνεργασίας δυνάμεων που πονάνε την πόλη, δυνάμεων από όλο το πολιτικό, αυτοδιοικητκό φάσμα για να μπει φρένο στον λαϊκισμό, ανεπάρκεια και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του σημερινού Δημάρχου που οδηγούν την πόλη στην παρακμή και ανεπάρκεια και τους πολίτες να αρκούνται στα λίγα, ενώ η πόλη μας έχει την ανάγκη ενός άλματος προς το μέλλον. Η πρόταση για την δημιουργία μιας Εθνικής Κερατσινίου- Δραπετσώνας δεν ήταν και δεν είναι πρόταση μόνο νίκης στις εκλογές. Είναι και η μόνη εγγύηση για να προχωρήσει δυναμικά η πόλη μπροστά.

Δυστυχώς, μέχρι στιγμής – παρά τις συστηματικές προσπάθειές μου- δεν υπήρξε θετική ανταπόκριση από κανένα. Αντίθετα μέχρι στιγμής, είναι γνωστό ότι εκφράζεται η θέληση να κατέβουν πέραν του Δημάρχου που στηρίζεται όλως περιέργως από ΣΥΡΙΖΑ- ΛΑΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ (!) και του ΚΚΕ που θα έχει τον υποψήφιό του, τέσσερις από τον χώρο της Κεντροδεξιάς, ένας που ανήκει στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και ασφαλώς θα υπάρχει και υποψήφιος από το ΚΙΝΑΛ. Λυπάμαι, αλλά όλα αυτά μου θυμίζουν το 2014, όταν οι συνθήκες ήταν ευνοϊκές για μια υπέρβαση και η πολυδιάσπαση στον χώρο της Κεντροαριστεράς που θύμα είχε εμένα που πάλι είχα σηκώσει το βάρος της Αντιπολίτευσης, οδήγησε στην εκλογή του νυν Δημάρχου από το πουθενά που στηρίχτηκε από τον Π. Λαφαζάνη και τον ΣΥΡΙΖΑ της εποχής.

Οι εκλογές κινδυνεύουν να θυμίζουν πασαρέλα υποψηφίων, που άλλοι έχουν θεμιτές φιλοδοξίες και άλλοι έχουν «τσιμπήσει» από το δόλωμα της Απλής Αναλογικής, πιστεύοντας ότι θα παίξουν ρόλο στην επομένη μέρα με όποιο ποσοστό και αν συγκεντρώσουν. Όλα αυτά οδηγούν σε ένα Δήμο που θα αδυνατεί να λειτουργήσει, αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί και κανένα, τουλάχιστον στα σοβαρά.

Όλα αυτά με προβληματίζουν μιας και έχοντας υπηρετήσει τον Δήμο κοντά τριάντα χρόνια, δεν επιθυμώ να είμαι κομμάτι μιας κατάρρευσης του Δήμου και ενός παρακμιακού σκηνικού.Ταυτόχρονα ασφαλώς με προβληματίζουν οικονομικά θέματα μιας καμπάνιας, τα επαγγελματικά μου και τα θέματα που αφορούν στην οικογένειά μου που τόσο έχω αδικήσει όλα αυτά τα χρόνια από τον διαρκή αγώνα.

Τις επόμενες μέρες θα σταθμίσω όλα αυτά τα δεδομένα, βλέποντας και τις εξελίξεις που μπορεί να υπάρχουν και να συμβάλουν σε επανατοποθέτηση της στάσης κάποιων και θα δημοσιοποιήσω την οριστική μου απόφαση. Αν τα κόμματα έχουν τις δικές τους διαδικασίες και τα δικά τους χρονοδιαγράμματα, αυτό αφορά τα κόμματα που σε τελευταία ανάλυση δεν ασχολήθηκαν – με εξαίρεση λίγα, πολύ λίγα στελέχη- και με το τι συμβαίνει στον Δήμο και τι φαινόμενα βρίσκονται σε εξέλιξη, τα τελευταία χρόνια. Έτσι κι αλλιώς, αν είμαι υποψήφιος Δήμαρχος τελικά, θα είμαι ανεξάρτητος.

Με ρεαλισμό, ευθύνη και σοβαρότητα, συζητώντας πριν απ΄όλα με τους ανθρώπους που έτρεξαν στο πλάι μου αυτά τα δύσκολα χρόνια και εξαντλώντας όλα τα περιθώρια μιας ευρείας συσπείρωσης, θα ανακοινώσω την τελική μου απόφαση, όταν εγώ κρίνω. Ασφαλώς εννοώ σε εύλογο διάστημα, αλλά όταν εγώ δω ότι είμαι ανθρώπινα, αυτοδιοικητικά, πολιτικά, ψυχολογικά έτοιμος. Τότε, θα ενημερώσω τους δημότες και για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για παιχνίδια που παίχτηκαν, συμπεριφορές που τροφοδότησαν απογοητεύσεις σε χρήσιμες δυνάμεις κ.ά