Ο «Πειραιάς για Όλους» και ο Νίκος Μπελαβίλας πραγματοποιούν
την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 12.00 στο ΕΒΕΠ (Πλατεία Λουδοβίκου 1, Πειραιάς) σε συνέντευξη τύπου με θέμα:
"Οι επιπτώσεις από το Μaster Plan του ΟΛΠ "
Συμμετέχουν οι:
– Θοδωρής Δρίτσας, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ά Πειραιά, πρώην υπουργός
– Γιώργος Γαβρίλης, πρώην αντιπεριφερειάρχης Πειραιά
Παρεμβαίνουν οι:
– Χρήστος Βρεττάκος, Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας
– Γιάννης Λαγουδάκης, Δήμαρχος Περάματος
Συμμετέχουν οι:
– Θοδωρής Δρίτσας, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ά Πειραιά, πρώην υπουργός
– Γιώργος Γαβρίλης, πρώην αντιπεριφερειάρχης Πειραιά
Παρεμβαίνουν οι:
– Χρήστος Βρεττάκος, Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας
– Γιάννης Λαγουδάκης, Δήμαρχος Περάματος
Συνέντευξη για τις επιπτώσεις του Master Plan του ΟΛΠ στην πόλη του Πειραιά δίνουν την Τρίτη το μεσημέρι στο ΕΒΕΠ ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Θ.Δρίτσας, οι δήμαρχοι Περάματος Γ.Λαγουδάκης, Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρ.Βρεττάκος, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γ.Γαβρίλης και ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά στις προηγούμενες εκλογές Ν.Μπελαβίλας.
Το θέμα έχει ενδιαφέρον και επί της ουσίας, αλλά και για την πολιτική συγκυρία κατά την οποία δίνεται αυτή η συνέντευξη. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τις επόμενες ημέρες συνεδριάζει η ΕΣΑΛ για να εξετάσει –για μια ακόμη φορά- το Master Plan του ΟΛΠ.
Είναι και το γεγονός ότι σε μια φάση κατά την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ «ψάχνει τα πατήματά του» ως αντιπολίτευση, σε επίπεδο αυτοδιοίκησης φαίνεται ότι ετοιμάζεται να προσχωρήσει σε μια ρητορική του «όχι σε όλα» απέναντι σε μια επένδυση, που ως κυβέρνηση ο ίδιος υπέγραψε.
Αναγκαίες δύο παρατηρήσεις:
1. Το σχέδιο του Master Plan που έχει κατατεθεί, όντως περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις (4ος προβλήτας στον τομέα εμπορευματοκιβωτίων και επέκταση του Car Terminal) που δεν είχαν προβλεφθεί μεν, αλλά το ύψος τους φτάνει τα 200 εκατομμύρια ευρώ! Σε κάθε περίπτωση πάντως, το γενικό πλαίσιο είναι εκείνο που είχε υπογραφεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όταν πουλήθηκε το λιμάνι στην Cosco. Όλα τα άλλα είναι ουσιώδεις μεν, αλλά πάντοτε λεπτομέρειες..
2. Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, ακούω ήδη την ένσταση ότι πρόκειται για αυτοδιοικητική πρωτοβουλία που δεν έχει σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Το θέμα έχει ενδιαφέρον και επί της ουσίας, αλλά και για την πολιτική συγκυρία κατά την οποία δίνεται αυτή η συνέντευξη. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τις επόμενες ημέρες συνεδριάζει η ΕΣΑΛ για να εξετάσει –για μια ακόμη φορά- το Master Plan του ΟΛΠ.
Είναι και το γεγονός ότι σε μια φάση κατά την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ «ψάχνει τα πατήματά του» ως αντιπολίτευση, σε επίπεδο αυτοδιοίκησης φαίνεται ότι ετοιμάζεται να προσχωρήσει σε μια ρητορική του «όχι σε όλα» απέναντι σε μια επένδυση, που ως κυβέρνηση ο ίδιος υπέγραψε.
Αναγκαίες δύο παρατηρήσεις:
1. Το σχέδιο του Master Plan που έχει κατατεθεί, όντως περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις (4ος προβλήτας στον τομέα εμπορευματοκιβωτίων και επέκταση του Car Terminal) που δεν είχαν προβλεφθεί μεν, αλλά το ύψος τους φτάνει τα 200 εκατομμύρια ευρώ! Σε κάθε περίπτωση πάντως, το γενικό πλαίσιο είναι εκείνο που είχε υπογραφεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όταν πουλήθηκε το λιμάνι στην Cosco. Όλα τα άλλα είναι ουσιώδεις μεν, αλλά πάντοτε λεπτομέρειες..
2. Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, ακούω ήδη την ένσταση ότι πρόκειται για αυτοδιοικητική πρωτοβουλία που δεν έχει σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ας μην κοροϊδευόμαστε.
Ο Γ.Γαβρίλης, αν και τυπικά ήταν πιο κοντά στον Π.Λαφαζάνη, παρέμεινε Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά με την Ρένα Δούρου του ΣΥΡΙΖΑ – και μάλιστα η θητεία του κρίνεται επιτυχής.
Ο Χρ.Βρεττάκος, που τοποθετεί τον εαυτό του στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά και διανύει μια δεύτερη θητεία ως επιτυχημένος δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας δεν θα εκλεγόταν ποτέ δήμαρχος, αν δεν τον υποστήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Γιάννης Λαγουδάκης – δεν το κρύβει ο άνθρωπος – είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και επίσης διανύει την δεύτερη θητεία του με την υποστήριξη του πρώην κυβερνώντος κόμματος στο Πέραμα.
Και ο Νίκος Μπελαβίλας , στην κεντρική προεκλογική του ομιλία στο Πασαλιμάνι ως υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά, είχε δίπλα του στην εξέδρα και ομιλητή πριν από αυτόν, τον ίδιο τον τότε πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Άλλωστε το «Λιμάνι της Αγωνίας» ήδη από το 2014 επίσημα, αλλά επί της ουσίας χρόνια νωρίτερα, δεν έκρυβε την αντιστοίχισή του με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Για τον Θοδωρή Δρίτσα φυσικά δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη σύσταση. Είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Ως εκ τούτων, η πρωτοβουλία της Τρίτης μπορεί, εκτός από τοπικό ενδιαφέρον, να έχει και κεντρικό πολιτικό ενδιαφέρον. Να «αναγνωστεί» δηλαδή, ως μια προσπάθεια έλξης του αντιπολιτευόμενου πλέον ΣΥΡΙΖΑ σε πιο «αριστερές» θέσεις. Το πολιτικό προφίλ άλλωστε αυτών που θα δώσουν την συνέντευξη προϊδεάζει για κάτι τέτοιο.
ΝΑ
Ο Γ.Γαβρίλης, αν και τυπικά ήταν πιο κοντά στον Π.Λαφαζάνη, παρέμεινε Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά με την Ρένα Δούρου του ΣΥΡΙΖΑ – και μάλιστα η θητεία του κρίνεται επιτυχής.
Ο Χρ.Βρεττάκος, που τοποθετεί τον εαυτό του στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά και διανύει μια δεύτερη θητεία ως επιτυχημένος δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας δεν θα εκλεγόταν ποτέ δήμαρχος, αν δεν τον υποστήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Γιάννης Λαγουδάκης – δεν το κρύβει ο άνθρωπος – είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και επίσης διανύει την δεύτερη θητεία του με την υποστήριξη του πρώην κυβερνώντος κόμματος στο Πέραμα.
Και ο Νίκος Μπελαβίλας , στην κεντρική προεκλογική του ομιλία στο Πασαλιμάνι ως υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά, είχε δίπλα του στην εξέδρα και ομιλητή πριν από αυτόν, τον ίδιο τον τότε πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Άλλωστε το «Λιμάνι της Αγωνίας» ήδη από το 2014 επίσημα, αλλά επί της ουσίας χρόνια νωρίτερα, δεν έκρυβε την αντιστοίχισή του με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Για τον Θοδωρή Δρίτσα φυσικά δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη σύσταση. Είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Ως εκ τούτων, η πρωτοβουλία της Τρίτης μπορεί, εκτός από τοπικό ενδιαφέρον, να έχει και κεντρικό πολιτικό ενδιαφέρον. Να «αναγνωστεί» δηλαδή, ως μια προσπάθεια έλξης του αντιπολιτευόμενου πλέον ΣΥΡΙΖΑ σε πιο «αριστερές» θέσεις. Το πολιτικό προφίλ άλλωστε αυτών που θα δώσουν την συνέντευξη προϊδεάζει για κάτι τέτοιο.
ΝΑ