Οι γειτονικοί δήμοι εκσυγχρονίζονται!
Με οργανωμένες ιστοσελίδες, με τηλεφωνικούς αριθμούς άμεσης ανταπόκρισης και τελευταία με ηλεκτρονική εφαρμογή για κινητά, οργανώνουν και σχεδιάζουν τη διαχείριση των σχέσεων και της επικοινωνίας Δήμου με τους πολίτες, παρακολουθούν την πορεία επίλυσης των αιτημάτων, ενημερώνουν για την τελική διαχείριση των υποθέσεων.
Στη γειτονιά μας τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά!
α. Τα προβλήματα με την ιστοσελίδα του δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας συνεχίζονται! Το "Δραπετσίνι" έχει αναφερθεί αρκετές φορές, και βέβαια αναμένεται η περιβόητη αναβάθμιση, όπως έχει εξαγγελθεί! Η σελίδα συνήθως "σέρνεται" και το περιεχόμενο είναι "κρυμμένο"! Ακόμα και οι συνεδριάσεις του κορυφαίου οργάνου δοίκησης του δήμου, του δημοτικού συμβουλίου, όπου υποτίθεται θα έπρεπε να κοινοποιούνται, ώστε να υπάρχει συμμετοχή των δημοτών, ανακοινώνονται συνήθως ετεροχρονισμένα από τη ιστοσελίδα! Αν ψάχνεις για να βρεις μια πληροφορία πρέπει να είσαι το λιγότερο, τυχερός!
β. Το "1567", ο αριθμός επικοινωνίας του δημότη με το δήμο, καταγράφει τα πρόβλήματα-αιτήματα των πολιτών, χωρίς να υπάρχουν παραπάνω στοιχεία όπως π.χ σε ποιο βαθμό ανταποκρίνονται οι υπηρεσίες του δήμου!
γ. Για ενημέρωση των δημοτών, στην εποχή που οι εφημερίδες διεθνώς συρρικνώνονται, εκδίδεται εφημερίδα, με οριακά μουσειακό περιεχόμενο!
α. Τα προβλήματα με την ιστοσελίδα του δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας συνεχίζονται! Το "Δραπετσίνι" έχει αναφερθεί αρκετές φορές, και βέβαια αναμένεται η περιβόητη αναβάθμιση, όπως έχει εξαγγελθεί! Η σελίδα συνήθως "σέρνεται" και το περιεχόμενο είναι "κρυμμένο"! Ακόμα και οι συνεδριάσεις του κορυφαίου οργάνου δοίκησης του δήμου, του δημοτικού συμβουλίου, όπου υποτίθεται θα έπρεπε να κοινοποιούνται, ώστε να υπάρχει συμμετοχή των δημοτών, ανακοινώνονται συνήθως ετεροχρονισμένα από τη ιστοσελίδα! Αν ψάχνεις για να βρεις μια πληροφορία πρέπει να είσαι το λιγότερο, τυχερός!
β. Το "1567", ο αριθμός επικοινωνίας του δημότη με το δήμο, καταγράφει τα πρόβλήματα-αιτήματα των πολιτών, χωρίς να υπάρχουν παραπάνω στοιχεία όπως π.χ σε ποιο βαθμό ανταποκρίνονται οι υπηρεσίες του δήμου!
γ. Για ενημέρωση των δημοτών, στην εποχή που οι εφημερίδες διεθνώς συρρικνώνονται, εκδίδεται εφημερίδα, με οριακά μουσειακό περιεχόμενο!
Δίπλα μας στο δήμο Πειραιά για την καταγραφή και την άμεση επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας φαίνεται ότι βρήκαν κάποια λύση με τη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή που έχει θέσει δωρεάν σε εφαρμογή ο δήμος Πειραιά με την επωνυμία «Pireapp», αλλά και της τηλεφωνικής γραμμής 15510! Καταγράφουν τα προβλήματα, έχουν στατιστικά στοιχεία και ενημερώνουν!
Αναλυτικότερα, στο χρονικό διάστημα 16/02/2016 έως 20/03/2016, 793 χρήστες «κατέβασαν» την εφαρμογή στο κινητό τους.
Συνολικά -και μέσω της εφαρμογής για έξυπνα κινητά και μέσω της γραμμής δημότη 15510- έχουν σταλεί 200 αναφορές.
Από αυτές οι 42 έχουν επιλυθεί, 155 έχουν ήδη δρομολογηθεί προς επίλυση, ενώ τρεις μόλις αναφορές είναι σε εκκρεμότητα, όπως αναφέρει το newsit.gr.
Σύμφωνα με το δήμο Πειραιά οι συχνότερες καταγραφές στον πρώτο μήνα λειτουργίας του «Pireapp» αφορούν:
1.Υπερμεγέθη δέντρα - φυτά:10%,
2. Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο: 15,5%,
3. Οδόστρωμα κατεστραμμένο: 18%,
4. Σκουπίδια - μπάζα: 7%,
5. Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο: 10,5%,
6. Λακούβα στο οδόστρωμα: 8%
Η εφαρμογή «Pireapp» είναι διαθέσιμη στα παρακάτω links: Για iphone: https://itunes.apple.com/gr/app/pireapp/id874657232?l=el&mt=8
Για android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville.pireapp
1.Υπερμεγέθη δέντρα - φυτά:10%,
2. Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο: 15,5%,
3. Οδόστρωμα κατεστραμμένο: 18%,
4. Σκουπίδια - μπάζα: 7%,
5. Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο: 10,5%,
6. Λακούβα στο οδόστρωμα: 8%
Η εφαρμογή «Pireapp» είναι διαθέσιμη στα παρακάτω links: Για iphone: https://itunes.apple.com/gr/app/pireapp/id874657232?l=el&mt=8
Για android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville.pireapp