O Δήμαρχος Κερατσινίου- Δραπετσώνας κ. Λουκάς Τζανής απέστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Α.Ε. κ. Γιώργο Ανωμερίτη με την οποία ζητά την απόδοση αντισταθμιστικής εισφοράς προς το Δήμο Κερατσινίου - Δραπετσώνας για τη δημιουργία του Car Terminal.
Συγκεκριμένα ζητά την απόδοση με πάγιο τρόπο αντισταθμιστικής εισφοράς (αντισταθμιστικού τέλους) από τον ΟΛΠ προς το Δήμο Κερατσινίου – Δραπετσώνας ύψους δυο (2) ευρώ για κάθε αυτοκίνητο το οποίο διακινείται από τον εμπορικό λιμένα.πηγή otanews
"Κύριε Πρόεδρε, Με ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε από Ανακοίνωση τύπου του ΟΛΠ , την πορεία κερδοφορίας του οργανισμού κατά το Α’ Εξάμηνο του 2011. Ιδιαίτερα θετικό είναι ασφαλώς το ότι τα αποτελέσματα και οι δείκτες οι οποίοι αφορούν το συγκεκριμένο διάστημα δείχνουν εμμονή στην πορεία κερδοφορίας και σαφή συνέχιση της από το 2010 και εντεύθεν.
Η κερδοφορία του ΟΛΠ και ιδιαίτερα η αυξητική της τάση σε σχέση με το προηγούμενο έτος είναι μια ενθαρρυντική εξέλιξη. Εξέλιξη η οποία ενισχύει το κύρος και τη δυναμική του ΟΛΠ, τη συνολικότερη θέση της εθνικής οικονομίας καθώς και τη δυνατότητα συμβολής και ανταπόδοσης του ΟΛΠ στην ανάπτυξη της θέσης της τοπικής κοινωνίας.
Ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα τα οποία χαρακτηρίζουν και επιδρούν θετικά στη συνολική πορεία του οργανισμού είναι όπως διαπιστώνεται στην έκθεσή σας προς το Δ.Σ. ,η λειτουργία και επέκταση των χώρων του Car Terminal. Ειδικότερα δε η ένταξη στο νέο Car Terminal χώρων 145.000τ.μ. μήκους κρηπιδωμάτων 1167μ. και χωρητικότητας θέσεων στάθμευσης 7.000 αυτοκινήτων. Μεγέθη τα οποία όπως διαπιστώνεται καθιστούν το Car Terminal ως το σημαντικότερο διεθνές λιμάνι διακίνησης αυτοκινήτων transit της Μεσογείου.
Πρόκειται για σημαντική παράμετρο της επιτυχούς πορείας του οργανισμού, αλλά και συνολικότερα της διαπιστωμένης θέσης του. Σε κάθε περίπτωση βοηθά, θεωρούμε, στην ωρίμανση της θετικής αντιμετώπισης των συνεπειών, τις οποίες αντικειμενικά υφίσταται και βιώνει η κοινωνία του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας στο ζωτικό χώρο της οποίας λειτουργεί και αναπτύσσεται το Car Terminal.
- Κύριε πρόεδρε, είναι βέβαιο ότι η αμφίπλευρη και αμοιβαία επωφελής ανάπτυξη του λιμανιού και της πόλης στη θάλασσα της οποίας αυτό λειτουργεί, προϋποθέτει και απαιτεί συγκεκριμένες, μετρήσιμες και σαφείς επιλογές. Επιλογές ικανές να στηρίξουν έργα και αποδόσεις συγκεκριμένα, τόσο για τόσο για τη συνολική οικονομική ανάπτυξη , όσο και για την ποιότητα της ζωής και του περιβάλλοντος αυτών που υπόκεινται σε θυσίες ώστε να προκύπτει η ανάπτυξη των οικονομικών δεικτών.
- Η αναβάθμιση των δομών του περιβάλλοντος και των προοπτικών του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, συνδέεται άρρηκτα και αρμονικά με την ανάπτυξη των γενικότερων δραστηριοτήτων του οργανισμού σας. Όχι μόνο ως ανταποδοτική κοινωνική υποχρέωση μιας κοινωφελούς εταιρίας, αλλά και ως απόλυτα συμβατή επιλογή με τη διακηρυγμένη βούληση και πολιτική σας οριοθέτηση για την αντιστοίχιση του λιμανιού με τα ποιοτικά διεθνή στάνταρς.
- Είναι λοιπόν θεμιτή, λογική και πρόσφορη για το κοινό συμφέρον η αποδοχή από μεριάς σας στη βάση των σύγχρονων δεδομένων του αιτήματος που καταθέτουμε. Συγκεκριμένα του αιτήματος της απόδοσης με πάγιο τρόπο αντισταθμιστικής εισφοράς (αντισταθμιστικού τέλους) από τον ΟΛΠ προς το Δήμο Κερατσινίου – Δραπετσώνας ύψους δυο (2) ευρώ για κάθε αυτοκίνητο το οποίο διακινείται από τον εμπορικό λιμένα. Η αποδοχή από μεριάς σας της απόδοσης του ποσού αυτού θεωρούμε ότι συμβάλλει όχι σε μια στείρα οικονομική ανταπόδοση, αλλά αντίθετα στη βιώσιμη συνύπαρξη πόλης και λιμανιού.
Ευελπιστούμε ότι η θετική στάση απέναντι στο συγκεκριμένο μας αίτημα, θα θέσει στέρεες βάσεις για την κοινή πρόοδο και ανάπτυξη. Περιμένουμε την πρόσκλησή σας στο προσεχές διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, εφ’ όσον το επιθυμείτε, ώστε να αναπτύξουμε τα επιχειρήματα του Δίκαιου Αιτήματός μας."