Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνα ανακοίνωσε σήμερα ότι αναβαθμίζει τη «γραμμή δημότη» (1567).
Η γραμμή του Δημότη λειτουργεί από την προηγούμενη δεκαετία στον τηλεφωνικό αριθμό «1567» (με απλή χρέωση) και είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 08:00 έως 16:00.
Τα τελευταία χρόνια η γραμμή είχε απαξιωθεί πλήρως.
Οι άνθρωποι της δημοτικής αρχής το διαπίστωσαν και από την ηλεκτρονική έρευνα στην ιστοσελίδα του δήμου, όπου σε ερώτημα σχετικό με την τηλεφωνική γραμμή «1567», το 30,1% των δημοτών δεν απαντούν, περίπου 32,1%δεν την θεωρούν ιδιαίτερα χρήσιμη και μόνο το 38,1% είναι ευχαριστημένοι έως πολύ ευχαριστημένοι. Οπότε, η αναβάθμιση ήταν επιβεβλημένη και καλά έπραξε η δημοτική αρχή που πήρε την απόφαση αυτή.
Βέβαια, το 2021, ένα σύστημα καταγραφής προβλημάτων καθημερινότητας σε ένα δήμο, με τηλεφωνική κλήση και ανθρώπους που θα αποδελτιώνουν αιτήματα, τα οποία πρέπει να προωθήσουν στις υπηρεσίες είναι ξεπερασμένο.
Σήμερα υπάρχουν δήμοι, οι οποίοι αξιοποιούν την τεχνολογία και περνούν στο επόμενο επίπεδο. Στο εμπόριο είναι διαθέσιμες, ακόμα και δωρεάν, εφαρμογές για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, όπου σε πραγματικό χρόνο φθάνει στα χέρια του υπευθύνου ενός τμήματος το αίτημα-πρόβλημα με φωτογραφία και πολλές χρήσιμες λεπτομέρειες.
Παράλληλα, υπάρχει δυνατότητα στην υπηρεσία που λαμβάνει το μήνυμα για αυτόματη ενημέρωση ως προς για την εξέλιξη του αιτήματος του δημότη, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση του. Το τελικό κόστος της υπηρεσίας είναι μικρότερο και το κέρδος για τη δημοτική αρχή και τους δημότες μεγαλύτερο! Απλά πράγματα, λίγο ψάξιμο χρειάζεται!
ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΓΡΑΜΜΗ "1567" ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ